Czy nowe jest zawsze lepsze? Według nas TAK! Sprawdź nowe funkcjonalności w odświeżonej wersji naszej strony firmowej – teraz jeszcze łatwiej zlecisz przelew, zalogujesz się do Panelu Klienta lub znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania. Mamy nadzieję, że nowa wersja strony EasySend Ci się spodoba!

Strona internetowa EasySend – kalkulator

Kalkulator to jedno z najważniejszych i najbardziej przydatnych narzędzi na stronie głównej EasySend. Łatwo odczytasz z niego obowiązujące kursy walut, sprawdzisz usługi dostępne dla danych par walutowych oraz ich ceny i czasy realizacji. Kliknięcie przycisku “Wyślij przelew” skieruje Cię do strony logowania do Panelu Klienta. Parametry wybrane przez Ciebie w kalkulatorze zostaną już wstępnie wprowadzone do pierwszego etapu procesu zlecania przelewu. Wygodne, prawda?

Program Poleceń – nowy wygląd, stare zasady

Po kliknięciu w zakładkę “Program Poleceń” przejdziesz do strony, na której znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące tej promocji. Zasady działania Programu Poleceń EasySend się nie zmieniają – nadal otrzymujesz po 10 GBP (lub równowartość nagrody w innej walucie) za każdą osobę, która zarejestruje się poprzez Twój link afiliacyjny i zostanie naszym klientem (tzn. zrealizuje przelewy na łączną kwotę o równowartości 100GBP). Usprawniliśmy za to sposób zliczania tych osób – polecona osoba ma teraz aż 30 dni na rejestrację po kliknięciu w Twój link, a dzięki magii plików cookies zostanie do Ciebie przypisana nawet jeśli zarejestruje się z innego adresu (np. ze strony głównej EasySend).

 

Twoje nagrody będą czekały na Ciebie w Panelu Klienta w zakładce “Polecaj i zarabiaj” – możesz je wypłacić w dowolnym momencie:

Pomoc i kontakt – bądźmy jeszcze bliżej

W nowej wersji naszej strony internetowej jeszcze łatwiej wyszukasz interesujące Cię informacje oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące przelewów EasySend. W zakładce “Pomoc i kontakt” znajdziesz podzielone na kategorie pytania i odpowiedzi, a także bezpośrednie namiary na nasze Biuro Obsługi Klienta: czat, numery telefonów oraz adres mailowy. Możesz też wypełnić prosty formularz kontaktowy, który trafi prosto do naszych specjalistów. Pamiętaj, aby w formularzu uzupełnić swój adres mailowy oraz numer klienta, aby konsultanci mogli jak najszybciej wrócić do Ciebie z odpowiedzią na zadane pytanie.

Aplikacja mobilna + nowa strona www = para idealna

Nowy wygląd strony będzie bliźniaczy z naszą aplikacją mobilną. Większość funkcji znajdziesz w tym samym miejscu, a jeśli nie, to znaczy, że za słabo szukasz 😉

Nie masz jeszcze aplikacji EasySend? Kliknij TUTAJ aby dowiedzieć się więcej na jej temat – i zacznij z niej korzystać jeszcze dziś!