W czym możemy pomóc?

Możesz przeglądać według kategorii, skorzystać z wyszukiwarki lub skontaktować się z nami.

Kategorie

Rejestracja

Jeżeli masz problemy z rejestracją, ta zakładka jest dla Ciebie

Przelewy

Tutaj znajdziesz wszelkie informacje na temat przelewów.

Moje konto

Odpowiemy na Twoje pytania na temat konta w EasySend.

Limity i dokumenty

Odpowiemy na Twoje pytania na temat limitów i dokumentów.

Dane osobowe

Jeśli chcesz się dowiedzieć w jaki sposób przechowujemy Twoje dane, zajrzyj tutaj.

Reklamacja

Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone usługi były najwyższej jakości. Zależy nam na Twoim zadowoleniu. Jeżeli Twoje oczekiwania nie zostały spełnione na właściwym poziomie, skontaktuj się z nami natychmiast.

Najczęściej wyszukiwane tematy

Jak mogę skorzystać z programu poleceń?

To proste! Musisz posiadać konto klienta w EasySend. Będąc w Panelu Klienta, przejdź do zakładki „Polecaj i zarabiaj”. Znajdziesz tam Twój link referencyjny. Wysyłaj go za pomocą wybranego komunikatora. Każda osoba, która założy konto po kliknięciu w Twój link liczy się jako polecona przez Ciebie. Jeśli nie posiadasz konta w EasySend to musisz je założyć. Nie martw się, potrwa to najwyżej 20 sekund. Następnie wyślij minimum 1 przelew. Czekamy na Ciebie!

Czy muszę się rejestrować i na czym to polega?

Tak, rejestracja jest konieczna. aby się zarejestrować, wystarczy w prawym górnym rogu strony wybrać opcję „Zarejestruj się”. Konto w serwisie założysz i aktywujesz za pomocą własnego adresu mailowego oraz wybranego przez ciebie hasła.

Co zrobić jeżeli zapomniałem/am hasła do serwisu?

Pod danymi do logowania znajduję się opcja „nie pamiętam hasła”. Na wskazany przez ciebie adres mailowy wyślemy link, który umożliwi zmianę hasła.

Jak wysłać przelew?

W celu wysłania przelewu po zalogowaniu do panelu klienta EasySend należy w pierwszym kroku wprowadzić dane odbiorcy. Jeżeli na twojej liście nie masz jeszcze żadnego odbiorcy, wystarczy kliknąć „dodaj nowego odbiorcę”. W następnym kroku system poprosi o wskazanie typu i kierunku przelewu oraz o jego wartość. W tym kroku należy wprowadzić kwotę przelewu w walucie wejściowej lub wyjściowej i wybrać jeden z trybów przelewu dostępnych dla wybranego przez ciebie kierunku.Następnie należy opłacić zlecenie za pomocą przelewu bankowego na wskazany przez system numer rachunku bankowego, za pomocą karty płatniczej lub szybkiej płatności online.

W jakim czasie odbiorca otrzyma środki?

  • Przelewy z odbiorem gotówki (odbiór gotówki na poczcie w polsce, odbiór gotówki w innych krajach). Dla odbioru gotówki czas dostarczenia to nawet 10 minut. Przy pierwszym przelewie może zaistnieć potrzeba dodatkowej weryfikacji w celu zachowania bezpieczeństwa transakcji i zgodności z obowiązującymi przepisami, co może nieznacznie wydłużyć ten czas.
  • Przelewy na konto bankowe czas realizacji przelewu jest zależny od wybranego kierunku oraz waluty i zostanie podany podczas wprowadzania przelewu. W zależności od wybranego rodzaju przelewu może zostać zrealizowany w czasie nawet od 10 min do 1-3 dni roboczych. Przy pierwszym przelewie może zaistnieć potrzeba dodatkowej weryfikacji w celu zachowania bezpieczeństwa transakcji i zgodności z obowiązującymi przepisami, co może nieznacznie wydłużyć ten czas.
  • Przelewy na kartę przelewy na kartę dostarczane są do odbiorcy w czasie od 10 minut do maksymalnie jednego dnia roboczego.
  • Na jakie konta/waluty mogę przelewać pieniądze?

  • Przelewy z odbiorem gotówki (odbiór gotówki na poczcie w Polsce, odbiór gotówki w innych krajach) - Odbiór gotówki w Polsce w punktach poczty polskiej jest możliwy tylko w walucie PLN. Odbiór gotówki w Ukrainie, Gruzji, Mołdawii, Armenii i Uzbekistanie możliwy jest w dwóch walutach: USD lub EUR.
  • Przelewy na konta bankowe w zależności od kraju nadania realizujemy przelewy na konta prowadzone w trzech walutach (PLN, GBP, EUR,). Realizujemy przelewy międzynarodowe wtej samej walucie, np. GBP-GBP, EUR-EUR jeżeli zostają zlecone w ramach dwóch różnych krajów. Nie realizujemy przelewów krajowych w tej samej walucie, np. PLN-PLN w Polsce. Na życzenie klienta możemy wykonywać nietypowe transakcje, w kierunkach lub walutachniewymienionych powyżej – możliwe do zrealizowania wyłącznie po kontakcie telefonicznymz naszym biurem obsługo klienta. Podczas kontaktu zostaną ustalone indywidualnie warunki na wybrane zlecenie.
  • Przelewy na kartę przelewy na kartę są realizowane na karty debetowe i kredytoweMastercard oraz Visa w walucie UAH do krajów Ukraina. Przelewy można realizować tylko nakarty indywidualne.
  • Gdzie mogę znaleźć informację o aktualnym kursie wymiany walut?

    Aktualny kurs wymiany walut można w każdej chwili sprawdzić w naszym serwisie internetowym. Przelew realizowany jest zgodnie z kursem podanym w zleceniu przelewu, który obowiązuje przez 24 godziny.

    Czy mogę sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest mój przelew?

    Tak. w zakładce „historia przelewów” widoczne są wszystkie dokonane przez Ciebie zlecenia przelewów. Status „zrealizowane” oznacza, że przelew został już skierowany do realizacji w banku i oczekuje na zaksięgowanie po stronie banku odbiorcy lub (w przypadku przelewów z odbiorem gotówki) środki są już gotowe do odbioru, a kod odbioru został przesłany pod podany numer telefonu. Status „oczekujące” oznacza, że zlecenie zostało przez ciebie wprowadzone i oczekuje na opłacenie. Jeżeli poprawnie opłaciłeś/aś zlecenie, a jego status dalej jest oczekujący może to oznaczać, że przelew wymaga weryfikacji lub wymaga uzupełnienia dodatkowych dokumentów. Status „w trakcie realizacji” oznacza, że zlecenie zostało poprawnie przez ciebie opłacone i oczekuje na realizację. Niedługo zostanie wysłane do odbiorcy. Status „odrzucone” dotyczy tych zleceń, które nie zostały opłacone w ciągu 24 godzin od momentu wprowadzenia zleceń lub zostały usunięte z powodu braku weryfikacji lub zwrotu przelewu od odbiorcy.

    Co to jest przelew SuperFast?

    Przelew SuperFast jest to przelew ekspresowy dostępny w dni robocze w godzinach 07.00 – 17.00 GMT, dostępny dla przelewów wysyłanych na rachunki w walucie PLN w Polsce oraz na rachunki prowadzone w walucie GBP w Wielkiej Brytanii. Przelew SuperFast jest dostarczany na rachunek odbiorcy w czasie nawet 10 minut. Czas dostarczenia przelewu może się różnić w zależności od wybranego banku odbiorcy w Polsce.

    Nie możesz znaleźć odpowiedzi?
    Skontaktuj się z nami

    Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do soboty!

    Napisz do nas