Moje konto

Dlaczego nie mogę się zalogować do mojego konta w EasySend?

  • Sprawdź poprawność wpisywanego adresu e-mail
  • Sprawdź poprawność wpisywanego hasła (może włączony jest klawisz caps lock?),
  • Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej,
  • Skorzystaj z opcji „nie pamiętasz hasła?”,
  • Skontaktuj się z obsługą klienta.
  • Nie pamiętam swojego hasła do panelu klienta, co zrobić?

    Aby zresetować hasło dostępu, kliknij „nie pamiętasz hasła?” przy okienku logowania. Następnie wprowadź adres e-mail podany podczas rejestracji i użyj przycisku „zresetuj hasło”. Na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła.

    Przy próbie logowania otrzymuje wiadomość „Twojego adresu e-mail nie ma w naszej bazie danych”, co należy zrobić?

    W pierwszej kolejności sprawdź, czy prawidłowo wpisany został adres e-mail oraz hasło. Jeśli w dalszym ciągu otrzymujesz wiadomość – oznacza to, że twój panel klienta być może nie został aktywowany. W takim przypadku prosimy o kontakt z obsługą klienta. Nie ma potrzeby ponownej rejestracji, jeśli już korzystałeś/aś z naszych usług, konsultant uaktywni twoje konto.

    Nie możesz znaleźć odpowiedzi?
    Skontaktuj się z nami

    Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do soboty!

    Napisz do nas