Reklamacje

  1. Zgłoszenie reklamacji do Obsługi Klienta. Możesz do nas zadzwonić, napisać e-maila, zgłosić reklamację korespondencyjnie lub wypełnić formularz reklamacji.
  2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest weryfikacja tożsamości nadawcy przelewu, weryfikacja kwoty, daty oraz miejsca zlecenia przelewu. W trosce o ochronę danych osobowych klientów oraz transakcji przez nich zawartych firma EasySend nie udziela informacji na temat zrealizowanych przelewów osobom, które nie posiadają powyższych informacji.
  3. Firma EasySend Ltd zobowiązuje się do: Rozpatrzenia reklamacji w ciągu 15 dni roboczych od momentu jej otrzymania. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Easysend rozpatrzenie zgłoszonej reklamacji nie będzie możliwe w tym terminie, może on zostać wydłużony do 35 dni roboczych.
  4. Możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje. W niektórych przypadkach klient może zostać poproszony o udostępnienie dodatkowych dokumentów potwierdzających przedmiot reklamacji, np. wyciągu bankowego z konta.
  5. W konkretnych przypadkach zobowiązujemy się do reprezentowania naszych Klientów. Jeśli reklamacja odnosi się do banku pośredniczącego w transakcji pomiędzy firmą EasySend a klientem, firma zobowiązuje się do reprezentowania klienta w procesie reklamacji.
  6. Jeżeli uznasz, że proces reklamacji nie został zakończony w sposób Cię satysfakcjonujący, przysługuje Ci prawo do kontaktu z brytyjskim Biurem Rzecznika Praw Obywatelskich (ds. usług finansowych) pod adresem:
    The Financial Ombudsman Service
    Exchange Tower
    London E14 9SR
    Email: complaint.info@financial-ombudsman.org.uk
    tel.: 0800 023 4567 (Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 20.00, Sobota: 9:00 - 13:00)
    Website: http://www.financial-ombudsman.org.uk

Formularz reklamacyjny

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach udzielenia odpowiedzi na pytania zawarte w powyższym formularzu. Więcej informacji na temat przetwarzana danych znajdziesz w Polityce prywatności.