Wejdź na wyższy poziom przelewaj
więcej

Chcesz przelewać więcej?
To proste!

W EasySend mamy 4 poziomy konta klienta* i to od nich zależy, jakie sumy możesz miesięcznie przelewać. Aby zmienić poziom na wyższy, wystarczy, że uzupełnisz swój profil klienta według informacji podanych poniżej. To bardzo proste!

1 poziom (do 300 £) 2 poziom (do 1 500 £) 3 poziom (do 6 000 £) 4 poziom (powyżej 6 000 £)
Korzystasz z naszego serwisu tylko po to, aby opłacać drobne rachunki lub dokonywać niewielkich płatności? Nie ma sprawy! Podaj tylko podstawowe informacje i zostań na poziomie 1. Potrzebujesz większej swobody? Wysyłasz pieniądze rodzinie, spłacasz kredyt hipoteczny, a może masz konto oszczędnościowe w Polsce? Poziom 2 daje Ci możliwość wysyłania do 1500 funtów miesięcznie. Robisz regularne przelewy na wyższe kwoty? W takim wypadku uzupełnij swój profil do poziomu 3, a Twój miesięczny limit przelewów będzie wynosił już 6000 funtów. Robisz to tylko raz. To takie proste. Potrzebujesz wysłać w miesiącu więcej niż 6000 funtów? Aby aktywować poziom 4, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta mailowo lub telefonicznie:
UK: +44 28 95 810 710
PL: +48 58 735 81 81
IE: +353 1 254 8181.
  • e-mail
  • imię i nazwisko
  • adres zamieszkania
  • numer telefonu (nie jest obowiązkowy, ale może się przydać do ewentualnego kontaktu)
  • data urodzenia
  • dane z dokumentu tożsamości
  • dane z dokumentu potwierdzającego adres zamieszkania
  • skan dokumentu tożsamości
  • skan dokumentu potwierdzającego adres zamieszkania
  • skan dokumentu potwierdzającego źródło pochodzenia środków
    (skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta)

1poziom

limit miesięczny: do 300 £

Korzystasz z naszego serwisu tylko po to, aby opłacać drobne rachunki lub dokonywać niewielkich płatności? Nie ma sprawy! Podaj tylko podstawowe informacje i zostań na poziomie 1.

  • e-mail
  • imię i nazwisko
  • adres zamieszkania
  • numer telefonu (nie jest obowiązkowy, ale może się przydać do ewentualnego kontaktu)

2poziom

limit miesięczny: do 1 500 £

Potrzebujesz większej swobody? Wysyłasz pieniądze rodzinie, spłacasz kredyt hipoteczny, a może masz konto oszczędnościowe w Polsce? Poziom 2 daje Ci możliwość wysyłania do 1500 funtów miesięcznie.

  • data urodzenia
  • dane z dokumentu tożsamości
  • dane z dokumentu potwierdzającego adres zamieszkania

3poziom

limit miesięczny: do 6 000 £

Robisz regularne przelewy na wyższe kwoty? W takim wypadku uzupełnij swój profil do poziomu 3, a Twój miesięczny limit przelewów będzie wynosił już 6000 funtów. Robisz to tylko raz. To takie proste.

  • skan dokumentu tożsamości
  • skan dokumentu potwierdzającego adres zamieszkania

4poziom

limit miesięczny: powyżej 6 000 £

Potrzebujesz wysłać w miesiącu więcej niż 6000 funtów? Aby aktywować poziom 4, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta mailowo lub telefonicznie:
UK: +44 28 95 810 710
PL: +48 58 735 81 81
IE: +353 1 254 8181.

  • skan dokumentu potwierdzającego źródło pochodzenia środków
    (skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta)

Twoje bezpieczeństwo

  • Podanie danych oraz załączanie dokumentów ma związek z regulacjami prawnymi określającymi zasady przesyłania pieniędzy obowiązującymi na terenie Wielkiej Brytanii. EasySend zawsze dba o wysoki standard bezpieczeństwa naszych klientów i stosuje się w pełni do tych regulacji. Dla wygody klientów ilość i rodzaj danych, które należy podać, zależą od kwoty przelewów realizowanych w ciągu miesiąca kalendarzowego. Listę dokumentów, które mogą być przedstawione jako potwiedzenie tożsamości lub potwierdzenie adresu, można znaleźć tutaj.
    1. Lista dokumentów, które mogą być przedstawione jako potwierdzenie tożsamości lub jako potwierdzenie adresu:
    • Paszport
    • Dowód osobisty
    • Brytyjskie prawo jazdy (wydane na terenie Anglii, Walii i Szkocji; prawa jazdy wydane na terenie Irlandii Północnej nie są akceptowane)

    Powyższe dokumenty muszą mieć aktualną i widoczną datę ważności.

    2. Potwierdzenie adresu zamieszkania nadawcy przelewu (akceptujemy kserokopie, skany i zdjęcia):
    • Wyciąg z konta bankowego - z widocznym numerem konta
    • Wyciąg z karty debetowej/kredytowej - z widocznym numerem karty
    • Council Tax - rachunek lub wezwanie do zapłaty - z widocznym numerem klienta/referencji
    • Potwierdzenie stypendium naukowego lub innego - z widocznym numerem klienta/referencji
    • Pozwolenie na posiadanie broni - z widocznym numerem klienta/referencji
    • Housing Benefit - z widocznym numerem klienta/referencji
    • Karta ID wydana przez Electoral Roll
    • Oficjalna korespondencja Inland Tax Revenue - z widocznym numerem klienta/referencji
    • Inne dokumenty, np. pełnomocnictwo - z widocznym numerem klienta/referencji
    • Wyciąg z historii kredytu mieszkaniowego - z widocznym numerem klienta/referencji
    • Brytyjskie prawo jazdy (wydane na terenie Anglii, Walii i Szkocji; prawa jazdy wydane na terenie Irlandii Północnej nie są akceptowane)
    • Rachunek za media oraz telefon stacjonarny (nie uznajemy rachunków za telefony komórkowe) - z widocznym numerem klienta/referencji
    • Tax Credit
    • Emerytura
    Nie akceptujemy:
    • kart medycznych
    • kserokopii koperty z adresem
    • niekompletnych dokumentów (częściowo skopiowane strony)
    • zrzutów ekranu z wyciągiem z konta
    • innych dokumentów nieposiadających daty wystawienia

    Powyższe dokumenty potwierdzenia adresu muszą zawierać: imię i nazwisko nadawcy przelewu, adres zamieszkania oraz datę wystawienia dokumentu (nie starszą niż 3 miesiące).

    Powyższe dokumenty powinny zostać załączone w zakładce „Dokumenty” po zalogowaniu się do Panelu Klienta, przesłane e-mailem lub tradycyjną pocztą.

    W niektórych przypadkach firma EasySend może wymagać dodatkowych dokumentów potwierdzających źródło pochodzenia pieniędzy.

    Zgodnie z regulaminem przelewów pieniężnych firma EasySend Ltd ma prawo odmówić realizacji transferów pieniężnych w przyszłości, jeśli klient nie zastosuje się do procedury przedstawienia dokumentów.

*Dostępność poziomów kont klienta, w szczególności tych, które wiążą się z uproszczonymi procedurami, uzależnione jest od kraju zamieszkania klienta. Każde państwo w Unii Europejskiej ma opracowane własne regulacje opisujące metody identyfikacji i weryfikacji klientów oraz różna jest dostępność do elektronicznych systemów wspomagających te procesy. Z tego też powodu mieszkańcy Republiki Irlandii proszeni są o przedstawienie kompletu dokumentów potwierdzających ich dane już na samym początku współpracy z nami.