limity
Po co masz się ograniczać? Przesyłaj tyle, ile potrzebujesz
W EasySend mamy 3 poziomy określające sumy przelewów, których możesz dokonać w ciągu 90 dni. Aby zapewnić bezpieczeństwo transakcji i ich zgodność z prawem, będziemy wymagać od Ciebie weryfikacji konta. Uzupełnij swój Profil Klienta o poniższe informacje, aby móc swobodnie przesyłać większe kwoty. To bardzo proste!
-
1000 €*/90 dni
Poziom podstawowy
Korzystasz z naszego serwisu tylko po to, aby opłacać drobne rachunki lub dokonywać niewielkich płatności?
Podaj tylko podstawowe informacje:
imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, PESEL, kraj urodzenia, obywatelstwo, adres zamieszkania -
Do 15 000 €*/90 dni
Poziom rozszerzony
Potrzebujesz większej swobody? Wysyłasz pieniądze rodzinie, spłacasz kredyt hipoteczny, a może masz konto oszczędnościowe w Polsce?
Weryfikacja tożsamości poprzez "selfie" i weryfikacja adresu zamieszkania -
15 000+ €*/90 dni
Poziom indywidualny
Potrzebujesz wysłać więcej?
Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta mailowo lub telefonicznie:UK: +44 20 3318 7267
PL: +48 58 500 86 75
UE: +353 1 485 4489Weryfikacja dokumentu potwierdzającego źródło pochodzenia środków
* lub równowartość tej kwoty w innej walucie
Zastrzegamy sobie prawo do poproszenia o dodatkowe dokumenty nawet jeśli klient nie przekroczy jednych z wymienionych limitów. Ma to na celu ochronę naszych Klientów i ich pieniędzy.
Twoje bezpieczeństwo
Podanie danych oraz załączanie dokumentów ma związek z regulacjami prawnymi określającymi zasady przesyłania pieniędzy obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej. EasySend zawsze dba o wysoki standard bezpieczeństwa naszych Klientów i stosuje się w pełni do tych regulacji. Dla wygody Klientów ilość i rodzaj danych, które należy podać, zależą od kwoty przelewów realizowanych w okresie 90 dni, liczonym indywidualnie dla każdego Klienta od momentu pierwszej rejestracji w systemie.
-
Weryfikacja tożsamości
Jest wymagana, jeśli suma przelewów danego klienta jest równa lub przekracza równowartość 1 000 EUR* w ciągu 90 dni. Weryfikacja jest obowiązkowa również w przypadku przelewów do niektórych krajów (np. Gruzja) lub w innych przypadkach.** Weryfikacja tożsamości jest jednorazowa do momentu utracenia ważności dokumentu. Dostępna jest natychmiastowa weryfikacja tożsamości przez “selfie” dostępna w aplikacji webowej lub mobilnej (wymagany dokument tożsamości + weryfikacja twarzy).
-
Weryfikacja adresu zamieszkania
Jest aktualna przez 2 lata (zdjęcie lub upload dokumentu w aplikacji webowej lub mobilnej). Dokument potwierdzający adres zamieszkania jest wymagany tylko w nietypowych przypadkach**.
-
Weryfikacja źródła pochodzenia środków
Dla sumy przelewów powyżej 15 000 EUR* w ciągu 90 dni lub w innych przypadkach** – dla każdego przelewu przekraczającego tę kwotę wymagane jest zdjęcie lub upload dokumentu potwierdzającego źródło pochodzenia środków w aplikacji webowej lub mobilnej.
Przy pierwszym przelewie może wystąpić konieczność dodatkowej weryfikacji klienta. Listę dokumentów, które mogą być przedstawione jako potwierdzenie tożsamości lub potwierdzenie adresu, można znaleźć poniżej.
Dokumenty
-
Dokument potwierdzający tożsamość
Powinien być aktualny, zawierać widoczne dane, tj. imię i nazwisko, numer dokumentu, datę wydania i datę ważności.
Zdjęcie lub skan dokumentu powinno być wyraźne i w kolorze, a wszystkie dane na nim czytelne i nie ucięte. Dokument może zostać do nas przesłany w formie wyraźnego zdjęcia lub w formie plików: png, jpg, jpeg, pdf, bmp lub tiff.Lista akceptowanych dokumentów:
- paszport,
- EUR national ID card – wydane na terenie państwa członkowskiego UE,
- prawo jazdy wydane na terenie Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii (nie jest akceptowane prawo jazdy wydane przez inne kraje),
- pozwolenie na pobyt wydane na terenie państwa członkowskiego UE (dla obywateli państw spoza UE).
-
Dokument potwierdzający adres
Nie może być starszy niż 3 miesiące.
Powinien zawierać widoczne dane, tj. imię i nazwisko, adres, numer konta/numer referencyjny dokumentu/ datę wydania.
Dokument może zostać do nas przesłany w formie wyraźnego zdjęcia lub w formie plików: png, jpg, jpeg, pdf, bmp lub tiff.Lista akceptowanych dokumentów:
- wyciąg z konta bankowego – z widocznym imieniem i nazwiskiem właściciela konta, numerem konta, adresem, datą wydania,
- wyciąg z karty debetowej/kredytowej – z widocznym numerem karty,
- council Tax – rachunek lub wezwanie do zapłaty – z widocznym numerem klienta/referencji,
- potwierdzenie stypendium naukowego lub innego – z widocznym numerem klienta/referencji,
- pozwolenie na posiadanie broni – z widocznym numerem klienta/referencji, housing Benefit – z widocznym numerem klienta/referencji,
- karta ID wydana przez Electoral Roll,
- oficjalna korespondencja Inland Tax Revenue – z widocznym numerem klienta/referencji,
- tax Credit.
-
Inne dokumenty
- pełnomocnictwo – z widocznym numerem klienta/referencji,
- wyciąg z historii kredytu mieszkaniowego – z widocznymnumerem klienta/referencji,
- brytyjskie prawo jazdy (wydane na terenie Anglii, Walii i Szkocji; prawo jazdy wydane na terenie Irlandii Północnej niesą akceptowane),
- rachunek za media oraz telefon stacjonarny (nie uznajemy rachunków za telefony komórkowe) – z widocznym numeremklienta/referencji.
-
Dodatkowo dokumenty akceptowane dla przelewów zleconych do krajów spoza EOG:
- pozwolenie na pobyt wydane przez państwo członkowskie UE,
- prawo jazdy wydane na terenie państwa członkowskiego UE,
- umowa najmu,
- wyciąg bankowy,
- pasek od wypłaty (z adresem),
- rachunek za media,
- pismo urzędowe,
- list od pracodawcy potwierdzający adres zamieszkania.
* lub równowartość tej kwoty w innej walucie
** zastrzegamy sobie prawo do poproszenia o dodatkowe dokumenty nawet jeśli klient nie przekroczy jednych z wymienionych limitów. Ma to na celu ochronę naszych Klientów i ich pieniędzy.