limity

Po co masz się ograniczać? Przesyłaj tyle, ile potrzebujesz

W EasySend mamy 3 poziomy określające sumy przelewów, których możesz dokonać w ciągu 90 dni. Aby zapewnić bezpieczeństwo transakcji i ich zgodność z prawem, będziemy wymagać od Ciebie weryfikacji konta. Uzupełnij swój Profil Klienta o poniższe informacje, aby móc swobodnie przesyłać większe kwoty. To bardzo proste!

  • 1000 €*/90 dni

    Poziom podstawowy

    Korzystasz z naszego serwisu tylko po to, aby opłacać drobne rachunki lub dokonywać niewielkich płatności?

    Podaj tylko podstawowe informacje:
    imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, PESEL, kraj urodzenia, obywatelstwo, adres zamieszkania
  • Do 15 000 €*/90 dni

    Poziom rozszerzony

    Potrzebujesz większej swobody? Wysyłasz pieniądze rodzinie, spłacasz kredyt hipoteczny, a może masz konto oszczędnościowe w Polsce?

    Weryfikacja tożsamości poprzez "selfie" i weryfikacja adresu zamieszkania
  • 15 000+ €*/90 dni

    Poziom indywidualny

    Potrzebujesz wysłać więcej?
    Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta mailowo lub telefonicznie:

    UK: +44 20 3318 7267
    PL: +48 58 500 86 75
    UE: +353 1 485 4489

    Weryfikacja dokumentu potwierdzającego źródło pochodzenia środków

* lub równowartość tej kwoty w innej walucie

Zastrzegamy sobie prawo do poproszenia o dodatkowe dokumenty nawet jeśli klient nie przekroczy jednych z wymienionych limitów. Ma to na celu ochronę naszych Klientów i ich pieniędzy.

Twoje bezpieczeństwo

Podanie danych oraz załączanie dokumentów ma związek z regulacjami prawnymi określającymi zasady przesyłania pieniędzy obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej. EasySend zawsze dba o wysoki standard bezpieczeństwa naszych Klientów i stosuje się w pełni do tych regulacji. Dla wygody Klientów ilość i rodzaj danych, które należy podać, zależą od kwoty przelewów realizowanych w okresie 90 dni, liczonym indywidualnie dla każdego Klienta od momentu pierwszej rejestracji w systemie.

  • Weryfikacja tożsamości

    Jest wymagana, jeśli suma przelewów danego klienta jest równa lub przekracza równowartość 1 000 EUR* w ciągu 90 dni. Weryfikacja jest obowiązkowa również w przypadku przelewów do niektórych krajów (np. Gruzja) lub w innych przypadkach.** Weryfikacja tożsamości jest jednorazowa do momentu utracenia ważności dokumentu. Dostępna jest natychmiastowa weryfikacja tożsamości przez “selfie” dostępna w aplikacji webowej lub mobilnej (wymagany dokument tożsamości + weryfikacja twarzy).

  • Weryfikacja adresu zamieszkania

    Jest aktualna przez 2 lata (zdjęcie lub upload dokumentu w aplikacji webowej lub mobilnej). Dokument potwierdzający adres zamieszkania jest wymagany tylko w nietypowych przypadkach**.

  • Weryfikacja źródła pochodzenia środków

    Dla sumy przelewów powyżej 15 000 EUR* w ciągu 90 dni lub w innych przypadkach** – dla każdego przelewu przekraczającego tę kwotę wymagane jest zdjęcie lub upload dokumentu potwierdzającego źródło pochodzenia środków w aplikacji webowej lub mobilnej.

    Przy pierwszym przelewie może wystąpić konieczność dodatkowej weryfikacji klienta. Listę dokumentów, które mogą być przedstawione jako potwierdzenie tożsamości lub potwierdzenie adresu, można znaleźć poniżej.

Dokumenty

  • Dokument potwierdzający tożsamość

    Powinien być aktualny, zawierać widoczne dane, tj. imię i nazwisko, numer dokumentu, datę wydania i datę ważności.
    Zdjęcie lub skan dokumentu powinno być wyraźne i w kolorze, a wszystkie dane na nim czytelne i nie ucięte. Dokument może zostać do nas przesłany w formie wyraźnego zdjęcia lub w formie plików: png, jpg, jpeg, pdf, bmp lub tiff.

    Lista akceptowanych dokumentów:

    • paszport,
    • EUR national ID card – wydane na terenie państwa członkowskiego UE,
    • prawo jazdy wydane na terenie Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii (nie jest akceptowane prawo jazdy wydane przez inne kraje),
    • pozwolenie na pobyt wydane na terenie państwa członkowskiego UE (dla obywateli państw spoza UE).
  • Dokument potwierdzający adres

    Nie może być starszy niż 3 miesiące.
    Powinien zawierać widoczne dane, tj. imię i nazwisko, adres, numer konta/numer referencyjny dokumentu/ datę wydania.
    Dokument może zostać do nas przesłany w formie wyraźnego zdjęcia lub w formie plików: png, jpg, jpeg, pdf, bmp lub tiff.

    Lista akceptowanych dokumentów:

    • wyciąg z konta bankowego – z widocznym imieniem i nazwiskiem właściciela konta, numerem konta, adresem, datą wydania,
    • wyciąg z karty debetowej/kredytowej – z widocznym numerem karty,
    • council Tax – rachunek lub wezwanie do zapłaty – z widocznym numerem klienta/referencji,
    • potwierdzenie stypendium naukowego lub innego – z widocznym numerem klienta/referencji,
    • pozwolenie na posiadanie broni – z widocznym numerem klienta/referencji, housing Benefit – z widocznym numerem klienta/referencji,
    • karta ID wydana przez Electoral Roll,
    • oficjalna korespondencja Inland Tax Revenue – z widocznym numerem klienta/referencji,
    • tax Credit.
  • Inne dokumenty

    • pełnomocnictwo – z widocznym numerem klienta/referencji,
    • wyciąg z historii kredytu mieszkaniowego – z widocznymnumerem klienta/referencji,
    • brytyjskie prawo jazdy (wydane na terenie Anglii, Walii i Szkocji; prawo jazdy wydane na terenie Irlandii Północnej niesą akceptowane),
    • rachunek za media oraz telefon stacjonarny (nie uznajemy rachunków za telefony komórkowe) – z widocznym numeremklienta/referencji.
  • Dodatkowo dokumenty akceptowane dla przelewów zleconych do krajów spoza EOG:

    • pozwolenie na pobyt wydane przez państwo członkowskie UE,
    • prawo jazdy wydane na terenie państwa członkowskiego UE,
    • umowa najmu,
    • wyciąg bankowy,
    • pasek od wypłaty (z adresem),
    • rachunek za media,
    • pismo urzędowe,
    • list od pracodawcy potwierdzający adres zamieszkania.

* lub równowartość tej kwoty w innej walucie
** zastrzegamy sobie prawo do poproszenia o dodatkowe dokumenty nawet jeśli klient nie przekroczy jednych z wymienionych limitów. Ma to na celu ochronę naszych Klientów i ich pieniędzy.

Języki, w których mówimy

Chcemy przekraczać dla Was granice - również te językowe. Sprawdź, w których językach możesz z nami porozmawiać!

Divider