Boże Narodzenie i Nowy Rok – zmiana terminów realizacji przelewów

EasySendowicze! W najbliższym tygodniu obchodzimy Boże Narodzenie, a chwilę później świętować będziemy Nowy Rok – z tego powodu w niektóre dni zamknięte będą polskie i zagraniczne banki, a więc czas realizacji naszych przelewów będzie nieznacznie zmieniony. Zawsze informujemy Was o takich sytuacjach z wyprzedzeniem, abyście mogli uwzględnić nowy harmonogram i aby wszystkie zaplanowane w tym okresie przelewy dotarły do odbiorców na czas.

Poniżej przedstawiamy tabelę ze zmianami. W razie jakichkolwiek pytań nasz zespół Obsługi Klienta chętnie na wszystkie odpowie.

 

Terminy realizacji przelewów – Klient Indywidualny


Terminy realizacji przelewów – Klient Biznesowy

* podane godziny wg czasu UK/Irlandia

W razie pytań nasz zespół Obsługi Klienta jest dostępny mailowo: pomoc@easysend.pl oraz pod numerami telefonów:
+48 58 500 86 75 w Polsce
+44 20 3318 7267 w UK
+ 353 1 485 4489 w Unii Europejskiej

 

 

Oceń przydatność tego artykułu

You may also like...

3 komentarze

  1. Avatar Adrian napisał(a):

    Czy w tym roku będzie podobnie, wiem że dopiero lipiec, ale warto wcześniej wiedzieć…

    • Barbara Sójka / EasySend Barbara Sójka / EasySend napisał(a):

      Tak, zapewne będą lekkie zmiany w terminach realizacji przelewów w okresie świątecznym – zachęcamy do śledzenia na bieżąco naszego bloga lub Facebooka, na pewno będziemy o tym informować z odpowiednim wyprzedzeniem 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *