Pomoc
Kategoria: Rejestracja
-
Czy muszę się rejestrować i na czym to polega?
Tak, rejestracja jest konieczna. Aby się zarejestrować, wystarczy w prawym górnym rogu strony wybrać opcję „Rejestracja”. Za pomocą własnego adresu mailowego oraz wybranego przez Ciebie hasła konto w serwisie zostanie aktywowane.
-
Czy muszę się ponownie rejestrować, jeśli korzystałem/-am już z EasySend, ale nie robiłem/-am przelewu on-line?
Nie musisz - każdy klient powinien mieć jedno konto w naszym serwisie. Jako zarejestrowany klient możesz dokonywać przelewów w Panelu Klienta (dostępnym po zalogowaniu się). Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz pomocy przy pierwszym logowaniu.
-
Co zrobić jeżeli zapomniałem/am hasła do serwisu?
Pod danymi do logowania znajduję się opcja „Nie pamiętam”. Na wskazany przez Ciebie adres mailowy wyślemy link, który umożliwi zmianę hasła.
-
Czy muszę oraz jak mogę dostarczyć wymagane dokumenty?
a) Przelewy pomiędzy krajami EEA
W trosce o bezpieczeństwo transakcji jesteśmy zobowiązani przez europejskie prawo do potwierdzenia tożsamości naszych klientów. Jeżeli zlecasz przelewy, których suma nie przekracza równowartości 1000 EUR w okresie 90-tu dni oraz wysyłasz środki na terenie krajów EEA (strefa wolnego handlu i Wspólny Rynek, obejmujące państwa Unii Europejskiej i Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu) to nie wymagamy dołączenia dokumentów. Dla sumy przelewów przekraczającej równowartość 15000 EUR należy dodać skan lub zdjęcie dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz dokumentu potwierdzającego adres.
b) Przelewy poza strefę EEA
Jeśli wysyłasz środki poza strefę EEA, np. na Ukrainę, wówczas system poprosi Cię o uzupełnienie dokumentu tożsamości. Jeśli suma środków wysyłanych w okresie 90 dni przekroczy równowartość 1000 EUR to należy dodać również dokument potwierdzający adres.
Dokumenty można dodać po zalogowaniu w Panelu lub przesłać pliki na adres office@easysend.pl.
EEA strefa wolnego handlu i Wspólny Rynek, obejmujące państwa Unii Europejskiej i Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu.
-
Jakie dokumenty mogę dostarczyć oraz w jakim formacie?
W zależności od kraju wydania mogą to być różne dokumenty. Akceptowane przez nas dokumenty tożsamości to: dowód osobisty, paszport, prawo jazdy UK, karta pobytu (dla obywateli spoza EEA).
Dokument potwierdzający adres nie może być starszy niż 3 miesiące, powinien zawierać imię i nazwisko, pełny adres zamieszkania, numer konta lub numer referencyjny dokumentu. Może to być np. wyciąg bankowy wystawiony przez bank, rachunek za media, list z instytucji finansowej itp. -
Czy za każdym razem muszę potwierdzać swoją tożsamość?
Nie - jeżeli dokumenty zostały już pozytywnie zweryfikowane, nie ma konieczności, by ponownie potwierdzać swoją tożsamość. Wyjątkami są wygaśnięcie okresu ważności lub utrata dokumentu. data ważności obu dokumentów jest określona na dokumencie, natomiast dla dokumentów potwierdzających adres w przypadku braku daty ważności jest ona ustawiana na okres 2 lat od daty wystawienia dokumentu.
-
Gdzie mogę osobiście się zarejestrować i zlecić przelew?
Można tego dokonać w punktach agencyjnych EasySend. Lokalizacje naszych agentów są dostępne pod adresem https://www.easysend.pl/agenci.
Kategoria: Moje konto
-
Dlaczego nie mogę się zalogować do mojego konta EasySend?
- Sprawdź poprawność wpisywanego adresu e-mail
- Sprawdź poprawność wpisywanego hasła (może włączony jest klawisz Caps Lock?)
- Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej
- Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”
- Skontaktuj się z Obsługą Klienta
-
Nie pamiętam swojego hasła do Panelu Klienta, co zrobić?
Aby zresetować hasło dostępu, kliknij „Nie pamiętam” przy okienku logowania. Następnie wprowadź adres e-mail podany podczas rejestracji i użyj przycisku „Zresetuj hasło”. Na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła.
-
Przy próbie logowania otrzymuję wiadomość: „Twojego adresu e-mail nie ma w naszej bazie danych”, co należy zrobić?
W pierwszej kolejności sprawdź, czy prawidłowo wpisany został adres e-mail oraz hasło. Jeśli w dalszym ciągu otrzymujesz wiadomość – oznacza to, że Twój Panel Klienta być może nie został aktywowany. W takim przypadku prosimy o kontakt z Obsługą Klienta. Nie ma potrzeby ponownej rejestracji, jeśli już korzystałeś/-aś z naszych usług, konsultant uaktywni Twoje konto.
Kategoria: Przelewy
-
Jak wysłać przelew?
W celu wysłania przelewu po zalogowaniu do Panelu Klienta EasySend należy w pierwszym kroku wprowadzić zlecenie przelewu. Wybierając opcje „zleć przelew” system poprosi o wybranie odbiorcy. Jeżeli na Twojej liście nie masz jeszcze żadnego odbiorcy, wystarczy kliknąć „dodaj nowego odbiorcę”. W drugim kroku należy wprowadzić kwotę przelewu w walucie wejściowej lub wyjściowej i wybrać jeden z trybów przelewu dostępnych dla wybranego przez Ciebie kierunku. Następnie wystarczy opłacić zlecenie za pomocą przelewu bankowego na wskazany przez system numer rachunku bankowego, za pomocą karty płatniczej lub szybkiej płatnosci online.
-
Jak dodać odbiorcę oraz jakie dane odbiorcy muszę uzupełnić?
Po wejściu w zakładkę „odbiorcy” lub kliknięciu opcji „zleć przelew” system przekieruje Cię do Twojej listy odbiorców. W celu dodania nowego wystarczy wybrać opcję „dodaj nowego odbiorcę”, uzupełnić imię i nazwisko, kraj odbiorcy, walutę oraz wybrać domyślne przeznaczenie przelewu.
Dane odbiorcy, jakich potrzebujemy, różnią się w zależności od typu wybranego przez Ciebie przelewu.
a) Przelewy z odbiorem gotówki (odbiór na poczcie, przekazy na Ukrainę)
Wysyłając przelew z odbiorem gotówki należy wskazać imię i nazwisko odbiorcy, komórkowy numer telefonu, na który zostanie wysłany kod uprawniający do odbioru gotówki oraz (w przypadku przekazu na Ukrainę) miasto i punkt odbioru środków. Telefon komórkowy podany przy odbiorcy musi być numerem polskim.
b) Przelewy na konto bankowe
Wysyłając przelew na konto wystarczy uzupełnić imię i nazwisko odbiorcy lub nazwę firmy i numer rachunku w odpowiednim formacie (w zależności od wybranej waluty i kraju odbiorcy system poprosi o wstawienie danych rachunku w formacie krajowym lub w formacie IBAN).
Przykładowo dla rachunków prowadzonych w Wielkiej Brytanii w walucie GBP należy wprowadzić numer rachunku w formacie: 6 cyfr sort code oraz 8 cyfr account number. Dla rachunków prowadzonych w walucie PLN należy wpisać tylko 26 cyfr numeru rachunku, dla pozostałych walut i kierunków numer rachunku należy uzupełnić w formacie IBAN -
Jak działają przekazy z odbiorem gotówki?
a) Przelewy z odbiorem na poczcie
Po zatwierdzeniu przez nas przelewu, na podany numer telefonu komórkowego odbiorcy wysłany zostanie sms z unikatowym kodem transakcji GIRO i numerem EasySend – 99999999. Odbiorca może się udać do dowolnego oddziału Poczty Polskiej i po okazaniu dokumentu tożsamości oraz podaniu kodu GIRO będzie mógł wypłacić środki. Maksymalna kwota jednorazowego zlecenia Przelewu z Odbiorem w Gotówce wynosi 10,000.00 PLN.
b) Przekazy na Ukrainę
Po zatwierdzeniu przez nas przelewu, na podany numer telefonu komórkowego wysłany zostanie sms z unikatowym kodem transakcji oraz nazwą i adresem punktu odbioru (proces odbioru środków na Ukrainie realizowany jest przez naszą firmę partnerską – Intelexpress). Odbiorca po okazaniu dokumentu tożsamości oraz podaniu kodu transakcji będzie mógł wypłacić środki we wskazanym oddziale. Dzienny limit przekazów to równowartość 5600 USD. -
W jakim czasie odbiorca otrzyma środki?
a) Przelewy z odbiorem gotówki (odbiór na poczcie, przekazy na Ukrainę)
Dla odbioru gotówki w punkcie czas dostarczenia to nawet 10 minut.
b) Przelewy na konto bankowe
Czas realizacji przelewu jest zależny od wybranego kierunku oraz waluty i zostanie podany podczas wprowadzania przelewu. W zależności od wybranego rodzaju przelewu może zostać zrealizowany w czasie nawet od 10 min do 1-3 dni roboczych. -
Jak mogę zapłacić za przelew
Istnieją różne metody płatności za przelew: płatność kartą, płatność przy pomocy szybkiej płatności online oraz płatność przelewem bankowym. W przypadku płatności kartą wystarczy wprowadzić dane z karty, a środki zostaną pobrane automatycznie.
Jeżeli wybrałeś/-aś opcję płatności przelewem bankowym, wówczas musisz osobiście przesłać wymagane środki na nasze konto bankowe, korzystając z bankowości internetowej. Odpowiedni rachunek do wpłaty zostanie podany po wprowadzeniu zlecenia. Pamiętaj, by w tytule wpisać numer klienta lub numer transakcji, który umożliwi zidentyfikowanie wpłaty, w przeciwnym razie czas realizacji przelewu może się wydłużyć. -
Co się stanie, jeśli złożę zlecenie przelewu on-line, ale nie prześlę środków na realizację zlecenia?
Twoje zlecenie jest aktywne przez 24 godziny. Oznacza to, że kurs wymiany zostanie zarezerwowany dla Ciebie na ten okres. Jeśli po tym czasie nie odnotujemy wpływu środków na nasze konto, zlecenie zostaje usunięte.
Jeśli środki zostaną nam przekazane po upływie 24 godzin, kurs zlecenia może zostać zmieniony na obowiązujący w chwili zaksięgowania środków na naszym rachunku bankowym. -
Wysłałem/-am środki z banku, kiedy pojawią się na Waszym koncie?
Czas dostarczenia Twojego przelewu na nasze konto bankowe jest zależny od kraju, z którego wysyłasz środki oraz od czasu realizacji przelewów określonego w Twoim banku. Najlepiej sprawdzić to na stronie banku, z którego wysyłane są środki.
-
Na jakie konta/waluty mogę przelewać pieniądze
a) Przelewy z odbiorem gotówki (odbiór na poczcie, przekazy na Ukrainę)
Odbiór gotówki w punktach na Ukrainie możliwy jest w dwóch walutach: USD lub EUR. Odbiór gotówki w Polsce w punktach Poczty Polskiej jest możliwy tylko w walucie PLN.
b) Przelewy na konta bankowe
W zależności od kraju nadania realizujemy przelewy na konta prowadzone w różnych walutach (PLN, GBP, EUR, CHF, USD, CZK, AUD, BGN, SEK, NOK, HUF, RON, DKK). Realizujemy przelewy międzynarodowe w tej samej walucie, np. GBP-GBP, EUR-EUR jeżeli zostają zlecone w ramach dwóch różnych krajów. Nie realizujemy przelewów krajowych w tej samej walucie, np. PLN-PLN w Polsce.
Na życzenie klienta możemy wykonywać nietypowe transakcje, w kierunkach lub walutach niewymienionych powyżej – możliwe do zrealizowania wyłącznie po kontakcie telefonicznym z naszym Biurem Obsługo Klienta. Podczas kontaktu zostaną ustalone indywidualnie warunki na wybrane zlecenie. -
Gdzie mogę znaleźć informację o aktualnym kursie wymiany walut?
Aktualny kurs wymiany walut można w każdej chwili sprawdzić w naszym serwisie internetowym. Przelew realizowany jest zgodnie z kursem podanym w zleceniu przelewu, który obowiązuje przez 24 godziny.
-
Po zleceniu przelewu otrzymuję wiadomość sms/ e-mail z prośbą o kontakt. Co się dzieje z moim przelewem?
W trosce o bezpieczeństwo naszych usług część z transakcji jest przez nas dodatkowo weryfikowana. Celem przeprowadzenia krótkiej weryfikacji prosimy o telefoniczny kontakt z Obsługą Klienta lub pozostawienie w profilu aktualnego numeru telefonu, pod którym skontaktujemy się z Tobą.
-
Czy mogę sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest mój przelew?
Tak. W zakładce „Historia transakcji” widoczne są wszystkie dokonane przez Ciebie zlecenia przelewów.
Status „Zrealizowane” oznacza, że przelew został już skierowany do realizacji w banku i oczekuje na zaksięgowanie po stronie banku odbiorcy lub (w przypadku przelewów z odbiorem gotówki) środki są już gotowe do odbioru, a kod odbioru został przesłany pod podany numer telefonu.
Status „Oczekujące” oznacza, że zlecenie zostało przez Ciebie wprowadzone i oczekuje na opłacenie. Jeżeli poprawnie opłaciłeś/-aś zlecenie, a jego status dalej jest oczekujący może to oznaczać, że przelew wymaga weryfikacji lub wymaga uzupełnienia dodatkowych dokumentów.
Status „W trakcie realizacji” oznacza, że zlecenie zostało poprawnie przez Ciebie opłacone i oczekuje na realizację. Niedługo zostanie wysłane do odbiorcy.
Status „Odrzucone” dotyczy tych zleceń, które nie zostały opłacone w ciągu 24 godzin od momentu wprowadzenia zleceń lub zostały usunięte z powodu braku weryfikacji lub zwrotu przelewu od odbiorcy. -
Co to jest przelew SuperFAST
Przelew SuperFAST jest to przelew ekspresowy dostępny w dni robocze w godzinach 07.00 - 17.00 GMT, dostępny dla przelewów wysyłanych na rachunki w walucie PLN w Polsce oraz na rachunki prowadzone w walucie GBP w Wielkiej Brytanii. Przelew SuperFAST jest dostarczany na rachunek odbiorcy w czasie nawet od 10 minut. Czas dostarczenia przelewu może się różnić w zależności od wybranego banku odbiorcy w Polsce. Dla przelewów SuperFAST zleconych na rachunki prowadzone w walucie PLN w Polsce po godzinie 14:00 GMT istnieje limit kwotowy 20 000 PLN.
-
Zleciłem przelew FAST, kiedy środki dotrą do odbiorcy?
Przelewy wysłane na rachunki w Polsce prowadzone w walucie PLN są dostarczane do odbiorcy w różnym czasie, zależnym od czasu zlecenia przelewu i dostarczenia środków na nasz rachunek. Jeśli przelew został zlecony i środki na jego opłacenie dotrą na nasz rachunek przed godziną 11.00 GMT to przelew zostanie dostarczony do odbiorcy w Polsce jeszcze w ten sam dzień. Jeśli przelew zostanie zlecony i opłacony po godzinie 11.00 GMT to odbiorca otrzyma środki następnego dnia roboczego.
Przelew zlecony na rachunek prowadzony w walucie GBP w Wielkiej Brytanii zostanie dostarczony do odbiorcy jeszcze w ten sam dzień, jeśli zlecenie przelewu i środki na jego opłacenie dotrą na nasz rachunek do godziny 16.00 GMT.
Przelew zlecony na rachunek prowadzony w walucie innej niż GBP, PLN zostanie dostarczony do odbiorcy w ciągu 2-3 dni roboczych (w zależności od wybranego kraju i waluty). -
Mój przelew ma status zatwierdzony, ale odbiorca jeszcze nie otrzymał środków, dlaczego?
Status przelewu „zatwierdzony” oznacza, że przelew został przez nas wysłany i przekazany do realizacji w banku. Oznacza to, że zaksięgowanie przelewu leży po stronie banku odbiorcy i może zależeć od sesji księgowania. Godziny księgowania możesz sprawdzić w regulaminie banku odbiorcy.
-
Czy mogę otrzymać potwierdzenie wykonanego przelewu?
Tak, po każdym zrealizowanym przelewie, zleconym on-line lub przez punkt agencyjny, potwierdzenie generowane jest automatycznie. Otrzymasz je na adres e-mail podany w Twoim profilu. Dodatkowo można je wygenerować z poziomu zakładki „Historia transakcji”. Istnieje również możliwość dostarczenia wykazu zrealizowanych przelewów za wskazany okres po uprzednim kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.
-
Nie mogę wypłacić gotówki – dlaczego?
a) Odbiór na poczcie
W celu odbioru gotówki podane w punkcie dane muszą zgadzać się z tymi wskazanymi w zleceniu przelewu. Sprawdź poprawność danych: imię i nazwisko, kod transakcji, numer firmy. Jeśli wszystkie dane są poprawne, ale dalej występuje problem z odbiorem gotówki – skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.
b) Odbiór w punkcie Intel Express na Ukrainie
W celu odbioru gotówki należy wylegitymować się w punkcie odbioru gotówki, a okazane dane muszą zgadzać się z tymi wskazanymi w zleceniu przelewu. Sprawdź poprawność danych: imię i nazwisko oraz kod transakcji. Jeśli wszystkie dane są poprawne, ale dalej występuje problem z odbiorem gotówki, skontaktuj się z infolinią operatora płatności na Ukrainie – Intel Express, pod numerem telefonu +380443383650.
Kategoria: Ochrona danych osobowych
-
W jaki sposób chronione będą moje dane uzupełnione podczas rejestracji?
Wszystkie dane klientów EasySend są objęte ścisłą tajemnicą i są przetwarzane w celu realizacji przekazów pieniężnych. Nasza firma posiada licencję ochrony danych osobowych (ICO) nr Z2973216.
Spełniamy najwyższe międzynarodowe standardy w zakresie bezpieczeństwa.
Więcej informacji, w tym zasady pozyskiwania i przetwarzania danych osobowych, można znaleźć na stronie: https://www.easysend.pl/ochrona-danych-osobowych.
-
W jakim celu wymagane jest udostępnianie danych osobowych?
Świadczymy usługi przelewów pieniężnych, dlatego zbieramy i przetwarzamy niezbędne dane - informacje podawane przy wypełnianiu formularza (imię i nazwisko, adres, kopie dokumentów weryfikujących tożsamość lub źródło pochodzenia pieniędzy, numer telefonu, adres e-mail itd.).
Rejestrujemy szczegóły transakcji (kwota przelewu, waluta), korespondencję i rozmowy telefoniczne pomiędzy firmą a klientami. Robimy to wyłącznie w celu ulepszenia naszych usług.
Użytkownik ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania i aktualizowania.
Kategoria: Limity i dokumenty
-
Dlaczego muszę podawać swoje dane podczas realizacji przelewu?
Ma to związek z regulacjami prawnymi określającymi zasady międzynarodowego przesyłania pieniędzy. Wymagane i uznawane przez nas dane oraz dokumenty mogą się różnić w zależności od kraju rejestracji oraz obywatelstwa nadawcy.
-
Jakie dane identyfikacyjne muszę uzupełnić?
Podstawowe wymagane przez nas dane identyfikacyjne to:
- imię i nazwisko,
- data urodzenia,
- adres zamieszkania w kraju nadania,
- powód wykonywania przekazów,
- dane kontaktowe – e-mail i (opcjonalnie) nr telefonu.
-
Kiedy i jakie dokumenty muszę uzupełnić
Konieczność dodania skanów lub zdjęć dokumentów wystąpi w sytuacji, gdy suma Twoich przelewów przekroczy równowartość 1000 EUR w okresie 90 dni lub jeśli wymaga tego kraj nadania lub kraj odbioru środków.
System poinformuje Cię za pomocą komunikatu, kiedy i gdzie należy dodać dokumenty. Standardowe dokumenty, których wymagamy do zwiększenia limitu to dokument potwierdzający tożsamość i dokument potwierdzający adres. Po ich dodaniu limit wysyłanych przelewów zostanie zwiększony do równowartości 15000 EUR w okresie 90 dni.
Dla sumy przelewów przekraczającej równowartość 15 000 EUR w okresie 90 dni należy dostarczyć dokument potwierdzający źródło pochodzenia środków.
Nadawcy wysyłający środki z odbiorem na Ukrainie są zobowiązani do podania podstawowych danych identyfikacyjnych oraz załączenia skanu lub zdjęcia dokumentu tożsamości już przy pierwszym przelewie, niezależnie od jego kwoty.
Dodatkowo, zgodnie z Regulaminem, Easysend może wymagać od swoich klientów przedstawienia dodatkowych lub niestandardowych dokumentów w zależności od oceny ryzyka danej transakcji. -
Jaki dokument potwierdzający tożsamość mogę załączyć oraz w jakiej powinien być formie?
Dokument potwierdzający tożsamość powinien być aktualny, zawierać widoczne dane tj. imię i nazwisko, numer dokumentu, datę wydania i datę ważności.
Zdjęcie lub skan dokumentu powinno być wyraźne, może być kolorowe lub czarno-białe, a wszystkie dane na nim czytelne i nie ucięte. Dokument może zostać do nas przesłany w formie wyraźnego zdjęcia lub w formie plików: png, jpg, jpeg, pdf, bmp lub tiff.
Lista akceptowanych dokumentów:- paszport,
- EUR national ID card – wydane na terenie państwa członkowskiego UE,
- prawo jazdy wydane na terenie Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii (nie jest akceptowane prawo jazdy wydane przez inne kraje),
- pozwolenie na pobyt wydane na terenie państwa członkowskiego UE (dla obywateli państw spoza UE).
-
Jaki dokument potwierdzający adres mogę załączyć oraz w jakiej powinien być formie?
Dokument potwierdzający adres nie może być starszy niż 3 miesiące, powinien zawierać widoczne dane tj. imię i nazwisko, adres, numer konta/numer referencyjny dokumentu/ datę wydania.
Dokument może zostać do nas przesłany w formie wyraźnego zdjęcia lub w formie plików: png, jpg, jpeg, pdf, bmp lub tiff. Akceptowane przez nas dokumenty:- wyciąg z konta bankowego - z widocznym imieniem i nazwiskiem właściciela konta, numerem konta, adresem, datą wydania,
- wyciąg z karty debetowej/kredytowej - z widocznym numerem karty,
- council Tax - rachunek lub wezwanie do zapłaty - z widocznym numerem klienta/referencji,
- potwierdzenie stypendium naukowego lub innego - z widocznym numerem klienta/referencji,
- pozwolenie na posiadanie broni - z widocznym numerem klienta/referencji,
- housing Benefit - z widocznym numerem klienta/referencji,
- karta ID wydana przez Electoral Roll,
- oficjalna korespondencja Inland Tax Revenue - z widocznym numerem klienta/referencji,
- tax Credit.
- pełnomocnictwo - z widocznym numerem klienta/referencji,
- wyciąg z historii kredytu mieszkaniowego - z widocznym numerem klienta/referencji,
- brytyjskie prawo jazdy (wydane na terenie Anglii, Walii i Szkocji; prawo jazdy wydane na terenie Irlandii Północnej nie są akceptowane),
- rachunek za media oraz telefon stacjonarny (nie uznajemy rachunków za telefony komórkowe) - z widocznym numerem klienta/referencji.
- pozwolenie na pobyt wydane przez państwo członkowskie UE,
- prawo jazdy wydane na terenie państwa członkowskiego UE,
- umowa najmu,
- wyciąg bankowy,
- pasek od wypłaty (z adresem),
- rachunek za media,
- pismo urzędowe,
- list od pracodawcy potwierdzający adres zamieszkania.
-
Jaki dokument potwierdzający źródło pochodzenia środków mogę załączyć?
Dokument potwierdzający źródło pochodzenia środków powinien jasno określać i poświadczać, skąd pochodzą przesyłane środki. Może to być np. wyciąg bankowy, umowa sprzedaży, umowa kredytu, akt notarialny itp.
Kategoria: Inne
-
Nie korzystam z bankowości internetowej, czy mogę wpłacić środki w oddziale banku na Wasze konto?
Nie przyjmujemy wpłat gotówkowych na nasze konto. Jeśli potrzebujesz wpłacić gotówkę, możesz to zrobić w naszych wybranych punktach agencyjnych.
-
Co się stanie, jeżeli klient EasySend odmówi zastosowania się do procedury przedstawienia dokumentów?
Jeśli klient nie zastosuje się do wymogów przedstawienia dokumentu, EasySend ma prawo odmówić realizacji przelewu. W przypadku podejrzenia prania pieniędzy lub innego przestępstwa, EasySend ma prawny obowiązek poinformowania o tym odpowiednich władz bez konieczności powiadomienia o tym klienta.
-
Nie mogę samodzielnie wprowadzić kodu promocyjnego, jak inaczej mogę z niego skorzystać?
Zalecamy wprowadzenie kodu promocyjnego podczas wprowadzania zlecenia on-line. Jeśli wystąpi trudność bądź ograniczenia techniczne, prosimy o telefoniczny kontakt z Obsługą Klienta. Wspólnie uda nam się rozwiązać ten problem.
Kontakt

EasySend w UK
Pon. - Pt.: 07:30 - 17:30
Sobota: 10:00 - 14:00
Sobota: 10:00 - 14:00
EasySend Ltd
35 High Street
London W5 5DB, United Kingdom
35 High Street
London W5 5DB, United Kingdom

EasySend w PL
Pon. - Pt.: 08:30 - 18:30
Sobota: 11:00 - 15:00
Sobota: 11:00 - 15:00
EasySend Polska Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 223
80-266 Gdańsk, Polska
ul. Grunwaldzka 223
80-266 Gdańsk, Polska
Konsultanci
Zadzwoń do nas albo wyślij nam wiadomość na adres: pomoc@easysend.pl - chętnie Ci pomożemy!
