Pomoc

Kategoria: Rejestracja
  1. Czy musz─Ö si─Ö rejestrowa─ç i na czym to polega?

    Tak, rejestracja jest konieczna. Aby si─Ö zarejestrowa─ç, wystarczy w prawym g├│rnym rogu strony wybra─ç opcj─Ö ÔÇ×RejestracjaÔÇŁ. Za pomoc─ů w┼éasnego adresu mailowego oraz wybranego przez Ciebie has┼éa konto w serwisie zostanie aktywowane.

  2. Czy musz─Ö si─Ö ponownie rejestrowa─ç, je┼Ťli korzysta┼éem/-am ju┼╝ z EasySend, ale nie robi┼éem/-am przelewu on-line?
    Nie musisz - ka┼╝dy klient powinien mie─ç jedno konto w naszym serwisie. Jako zarejestrowany klient mo┼╝esz dokonywa─ç przelew├│w w Panelu Klienta (dost─Öpnym po zalogowaniu si─Ö). Skontaktuj si─Ö z nami, je┼Ťli potrzebujesz pomocy przy pierwszym logowaniu.
  3. Co zrobić jeżeli zapomniałem/am hasła do serwisu?
    Pod danymi do logowania znajduj─Ö si─Ö opcja ÔÇ×Nie pami─ÖtamÔÇŁ. Na wskazany przez Ciebie adres mailowy wy┼Ťlemy link, kt├│ry umo┼╝liwi zmian─Ö has┼éa.
  4. Czy musz─Ö oraz jak mog─Ö dostarczy─ç wymagane dokumenty?
    a) Przelewy pomi─Ödzy krajami EEA
    W trosce o bezpiecze┼ästwo transakcji jeste┼Ťmy zobowi─ůzani przez europejskie prawo do potwierdzenia to┼╝samo┼Ťci naszych klient├│w. Je┼╝eli zlecasz przelewy, kt├│rych suma nie przekracza r├│wnowarto┼Ťci 1000 EUR w okresie 90-tu dni oraz wysy┼éasz ┼Ťrodki na terenie kraj├│w EEA (strefa wolnego handlu i Wsp├│lny Rynek, obejmuj─ůce pa┼ästwa Unii Europejskiej i Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu) to nie wymagamy do┼é─ůczenia dokument├│w. Dla sumy przelew├│w przekraczaj─ůcej r├│wnowarto┼Ť─ç 15000 EUR nale┼╝y doda─ç skan lub zdj─Öcie dokumentu potwierdzaj─ůcego to┼╝samo┼Ť─ç oraz dokumentu potwierdzaj─ůcego adres.

    b) Przelewy poza stref─Ö EEA
    Je┼Ťli wysy┼éasz ┼Ťrodki poza stref─Ö EEA, np. na Ukrain─Ö, w├│wczas system poprosi Ci─Ö o uzupe┼énienie dokumentu to┼╝samo┼Ťci. Je┼Ťli suma ┼Ťrodk├│w wysy┼éanych w okresie 90 dni przekroczy r├│wnowarto┼Ť─ç 1000 EUR to nale┼╝y doda─ç r├│wnie┼╝ dokument potwierdzaj─ůcy adres.
    Dokumenty można dodać po zalogowaniu w Panelu lub przesłać pliki na adres office@easysend.pl.

    EEA strefa wolnego handlu i Wsp├│lny Rynek, obejmuj─ůce pa┼ästwa Unii Europejskiej i Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu.
  5. Jakie dokumenty mog─Ö dostarczy─ç oraz w jakim formacie?
    W zale┼╝no┼Ťci od kraju wydania mog─ů to by─ç r├│┼╝ne dokumenty. Akceptowane przez nas dokumenty to┼╝samo┼Ťci to: dow├│d osobisty, paszport, prawo jazdy UK, karta pobytu (dla obywateli spoza EEA).

    Dokument potwierdzaj─ůcy adres nie mo┼╝e by─ç starszy ni┼╝ 3 miesi─ůce, powinien zawiera─ç imi─Ö i nazwisko, pe┼ény adres zamieszkania, numer konta lub numer referencyjny dokumentu. Mo┼╝e to by─ç np. wyci─ůg bankowy wystawiony przez bank, rachunek za media, list z instytucji finansowej itp.
  6. Czy za ka┼╝dym razem musz─Ö potwierdza─ç swoj─ů to┼╝samo┼Ť─ç?
    Nie - je┼╝eli dokumenty zosta┼éy ju┼╝ pozytywnie zweryfikowane, nie ma konieczno┼Ťci, by ponownie potwierdza─ç swoj─ů to┼╝samo┼Ť─ç. Wyj─ůtkami s─ů wyga┼Ťni─Öcie okresu wa┼╝no┼Ťci lub utrata dokumentu. data wa┼╝no┼Ťci obu dokument├│w jest okre┼Ťlona na dokumencie, natomiast dla dokument├│w potwierdzaj─ůcych adres w przypadku braku daty wa┼╝no┼Ťci jest ona ustawiana na okres 2 lat od daty wystawienia dokumentu.
  7. Gdzie mog─Ö osobi┼Ťcie si─Ö zarejestrowa─ç i zleci─ç przelew?
    Mo┼╝na tego dokona─ç w punktach agencyjnych EasySend. Lokalizacje naszych agent├│w s─ů dost─Öpne pod adresem https://www.easysend.pl/agenci.
Kategoria: Moje konto
  1. Dlaczego nie mog─Ö si─Ö zalogowa─ç do mojego konta EasySend?
    • Sprawd┼║ poprawno┼Ť─ç wpisywanego adresu e-mail
    • Sprawd┼║ poprawno┼Ť─ç wpisywanego has┼éa (mo┼╝e w┼é─ůczony jest klawisz Caps Lock?)
    • Spr├│buj skorzysta─ç z innej przegl─ůdarki internetowej
    • Skorzystaj z opcji ÔÇ×Przypomnij has┼éoÔÇŁ
    • Skontaktuj si─Ö z Obs┼éug─ů Klienta
  2. Nie pamiętam swojego hasła do Panelu Klienta, co zrobić?
    Aby zresetowa─ç has┼éo dost─Öpu, kliknij ÔÇ×Nie pami─ÖtamÔÇŁ przy okienku logowania. Nast─Öpnie wprowad┼║ adres e-mail podany podczas rejestracji i u┼╝yj przycisku ÔÇ×Zresetuj has┼éoÔÇŁ. Na Tw├│j adres e-mail zostanie wys┼éana wiadomo┼Ť─ç z linkiem do zmiany has┼éa.
  3. Przy pr├│bie logowania otrzymuj─Ö wiadomo┼Ť─ç: ÔÇ×Twojego adresu e-mail nie ma w naszej bazie danychÔÇŁ, co nale┼╝y zrobi─ç?
    W pierwszej kolejno┼Ťci sprawd┼║, czy prawid┼éowo wpisany zosta┼é adres e-mail oraz has┼éo. Je┼Ťli w dalszym ci─ůgu otrzymujesz wiadomo┼Ť─ç ÔÇô oznacza to, ┼╝e Tw├│j Panel Klienta by─ç mo┼╝e nie zosta┼é aktywowany. W takim przypadku prosimy o kontakt z Obs┼éug─ů Klienta. Nie ma potrzeby ponownej rejestracji, je┼Ťli ju┼╝ korzysta┼ée┼Ť/-a┼Ť z naszych us┼éug, konsultant uaktywni Twoje konto.
Kategoria: Przelewy
  1. Jak wysłać przelew?
    W celu wys┼éania przelewu po zalogowaniu do Panelu Klienta EasySend nale┼╝y w pierwszym kroku wprowadzi─ç zlecenie przelewu. Wybieraj─ůc opcje ÔÇ×zle─ç przelewÔÇŁ system poprosi o wybranie odbiorcy. Je┼╝eli na Twojej li┼Ťcie nie masz jeszcze ┼╝adnego odbiorcy, wystarczy klikn─ů─ç ÔÇ×dodaj nowego odbiorc─ÖÔÇŁ. W drugim kroku nale┼╝y wprowadzi─ç kwot─Ö przelewu w walucie wej┼Ťciowej lub wyj┼Ťciowej i wybra─ç jeden z tryb├│w przelewu dost─Öpnych dla wybranego przez Ciebie kierunku. Nast─Öpnie wystarczy op┼éaci─ç zlecenie za pomoc─ů przelewu bankowego na wskazany przez system numer rachunku bankowego lub za pomoc─ů karty p┼éatniczej.
  2. Jak dodać odbiorcę oraz jakie dane odbiorcy muszę uzupełnić?
    Po wej┼Ťciu w zak┼éadk─Ö ÔÇ×odbiorcyÔÇŁ lub klikni─Öciu opcji ÔÇ×zle─ç przelewÔÇŁ system przekieruje Ci─Ö do Twojej listy odbiorc├│w. W celu dodania nowego wystarczy wybra─ç opcj─Ö ÔÇ×dodaj nowego odbiorc─ÖÔÇŁ, uzupe┼éni─ç imi─Ö i nazwisko, kraj odbiorcy, walut─Ö oraz wybra─ç domy┼Ťlne przeznaczenie przelewu.

    Dane odbiorcy, jakich potrzebujemy, r├│┼╝ni─ů si─Ö w zale┼╝no┼Ťci od typu wybranego przez Ciebie przelewu.

    a) Przelewy z odbiorem got├│wki (odbi├│r na poczcie, przekazy na Ukrain─Ö)
    Wysy┼éaj─ůc przelew z odbiorem got├│wki nale┼╝y wskaza─ç imi─Ö i nazwisko odbiorcy, kom├│rkowy numer telefonu, na kt├│ry zostanie wys┼éany kod uprawniaj─ůcy do odbioru got├│wki oraz (w przypadku przekazu na Ukrain─Ö) miasto i punkt odbioru ┼Ťrodk├│w. Telefon kom├│rkowy podany przy odbiorcy musi by─ç numerem polskim.

    b) Przelewy na konto bankowe
    Wysy┼éaj─ůc przelew na konto wystarczy uzupe┼éni─ç imi─Ö i nazwisko odbiorcy lub nazw─Ö firmy i numer rachunku w odpowiednim formacie (w zale┼╝no┼Ťci od wybranej waluty i kraju odbiorcy system poprosi o wstawienie danych rachunku w formacie krajowym lub w formacie IBAN).

    Przykładowo dla rachunków prowadzonych w Wielkiej Brytanii w walucie GBP należy wprowadzić numer rachunku w formacie: 6 cyfr sort code oraz 8 cyfr account number. Dla rachunków prowadzonych w walucie PLN należy wpisać tylko 26 cyfr numeru rachunku, dla pozostałych walut i kierunków numer rachunku należy uzupełnić w formacie IBAN
  3. Jak dzia┼éaj─ů przekazy z odbiorem got├│wki?
    a) Przelewy z odbiorem na poczcie
    Po zatwierdzeniu przez nas przelewu, na podany numer telefonu kom├│rkowego odbiorcy wys┼éany zostanie sms z unikatowym kodem transakcji GIRO i numerem EasySend ÔÇô 99999999. Odbiorca mo┼╝e si─Ö uda─ç do dowolnego oddzia┼éu Poczty Polskiej i po okazaniu dokumentu to┼╝samo┼Ťci oraz podaniu kodu GIRO b─Ödzie m├│g┼é wyp┼éaci─ç ┼Ťrodki. Maksymalna kwota jednorazowego zlecenia Przelewu z Odbiorem w Got├│wce wynosi 10,000.00 PLN.

    b) Przekazy na Ukrain─Ö
    Po zatwierdzeniu przez nas przelewu, na podany numer telefonu kom├│rkowego wys┼éany zostanie sms z unikatowym kodem transakcji oraz nazw─ů i adresem punktu odbioru (proces odbioru ┼Ťrodk├│w na Ukrainie realizowany jest przez nasz─ů firm─Ö partnersk─ů ÔÇô Intelexpress). Odbiorca po okazaniu dokumentu to┼╝samo┼Ťci oraz podaniu kodu transakcji b─Ödzie m├│g┼é wyp┼éaci─ç ┼Ťrodki we wskazanym oddziale. Dzienny limit przekaz├│w to r├│wnowarto┼Ť─ç 5600 USD.
  4. W jakim czasie odbiorca otrzyma ┼Ťrodki?
    a) Przelewy z odbiorem got├│wki (odbi├│r na poczcie, przekazy na Ukrain─Ö)
    Dla odbioru got├│wki w punkcie czas dostarczenia to nawet 10 minut.

    b) Przelewy na konto bankowe
    Czas realizacji przelewu jest zale┼╝ny od wybranego kierunku oraz waluty i zostanie podany podczas wprowadzania przelewu. W zale┼╝no┼Ťci od wybranego rodzaju przelewu mo┼╝e zosta─ç zrealizowany w czasie nawet od 10 min do 1-3 dni roboczych.
  5. Jak mogę zapłacić za przelew
    Istniej─ů dwie metody p┼éatno┼Ťci za przelew: p┼éatno┼Ť─ç kart─ů debetow─ů oraz p┼éatno┼Ť─ç przelewem bankowym. W przypadku p┼éatno┼Ťci kart─ů wystarczy wprowadzi─ç dane z karty, a ┼Ťrodki zostan─ů pobrane automatycznie.

    Je┼╝eli wybra┼ée┼Ť/-a┼Ť opcj─Ö p┼éatno┼Ťci przelewem bankowym, w├│wczas musisz osobi┼Ťcie przes┼éa─ç wymagane ┼Ťrodki na nasze konto bankowe, korzystaj─ůc z bankowo┼Ťci internetowej. Odpowiedni rachunek do wp┼éaty zostanie podany po wprowadzeniu zlecenia. Pami─Ötaj, by w tytule wpisa─ç numer klienta lub numer transakcji, kt├│ry umo┼╝liwi zidentyfikowanie wp┼éaty, w przeciwnym razie czas realizacji przelewu mo┼╝e si─Ö wyd┼éu┼╝y─ç.
  6. Co si─Ö stanie, je┼Ťli z┼éo┼╝─Ö zlecenie przelewu on-line, ale nie prze┼Ťl─Ö ┼Ťrodk├│w na realizacj─Ö zlecenia?
    Twoje zlecenie jest aktywne przez 24 godziny. Oznacza to, ┼╝e kurs wymiany zostanie zarezerwowany dla Ciebie na ten okres. Je┼Ťli po tym czasie nie odnotujemy wp┼éywu ┼Ťrodk├│w na nasze konto, zlecenie zostaje usuni─Öte.

    Je┼Ťli ┼Ťrodki zostan─ů nam przekazane po up┼éywie 24 godzin, kurs zlecenia mo┼╝e zosta─ç zmieniony na obowi─ůzuj─ůcy w chwili zaksi─Ögowania ┼Ťrodk├│w na naszym rachunku bankowym.
  7. Wys┼éa┼éem/-am ┼Ťrodki z banku, kiedy pojawi─ů si─Ö na Waszym koncie?
    Czas dostarczenia Twojego przelewu na nasze konto bankowe jest zale┼╝ny od kraju, z kt├│rego wysy┼éasz ┼Ťrodki oraz od czasu realizacji przelew├│w okre┼Ťlonego w Twoim banku. Najlepiej sprawdzi─ç to na stronie banku, z kt├│rego wysy┼éane s─ů ┼Ťrodki.
  8. Na jakie konta/waluty mog─Ö przelewa─ç pieni─ůdze
    a) Przelewy z odbiorem got├│wki (odbi├│r na poczcie, przekazy na Ukrain─Ö)
    Odbi├│r got├│wki w punktach na Ukrainie mo┼╝liwy jest w dw├│ch walutach: USD lub EUR. Odbi├│r got├│wki w Polsce w punktach Poczty Polskiej jest mo┼╝liwy tylko w walucie PLN.

    b) Przelewy na konta bankowe
    W zale┼╝no┼Ťci od kraju nadania realizujemy przelewy na konta prowadzone w r├│┼╝nych walutach (PLN, GBP, EUR, CHF, USD, CZK, AUD, BGN, SEK, NOK, HUF, RON, DKK). Realizujemy przelewy mi─Ödzynarodowe w tej samej walucie, np. GBP-GBP, EUR-EUR je┼╝eli zostaj─ů zlecone w ramach dw├│ch r├│┼╝nych kraj├│w. Nie realizujemy przelew├│w krajowych w tej samej walucie, np. PLN-PLN w Polsce.

    Na ┼╝yczenie klienta mo┼╝emy wykonywa─ç nietypowe transakcje, w kierunkach lub walutach niewymienionych powy┼╝ej ÔÇô mo┼╝liwe do zrealizowania wy┼é─ůcznie po kontakcie telefonicznym z naszym Biurem Obs┼éugo Klienta. Podczas kontaktu zostan─ů ustalone indywidualnie warunki na wybrane zlecenie.
  9. Gdzie mog─Ö znale┼║─ç informacj─Ö o aktualnym kursie wymiany walut?
    Aktualny kurs wymiany walut mo┼╝na w ka┼╝dej chwili sprawdzi─ç w naszym serwisie internetowym. Przelew realizowany jest zgodnie z kursem podanym w zleceniu przelewu, kt├│ry obowi─ůzuje przez 24 godziny.
  10. Po zleceniu przelewu otrzymuj─Ö wiadomo┼Ť─ç sms/ e-mail z pro┼Ťb─ů o kontakt. Co si─Ö dzieje z moim przelewem?
    W trosce o bezpiecze┼ästwo naszych us┼éug cz─Ö┼Ť─ç z transakcji jest przez nas dodatkowo weryfikowana. Celem przeprowadzenia kr├│tkiej weryfikacji prosimy o telefoniczny kontakt z Obs┼éug─ů Klienta lub pozostawienie w profilu aktualnego numeru telefonu, pod kt├│rym skontaktujemy si─Ö z Tob─ů.
  11. Czy mog─Ö sprawdzi─ç, na jakim etapie realizacji jest m├│j przelew?
    Tak. W zak┼éadce ÔÇ×Historia transakcjiÔÇŁ widoczne s─ů wszystkie dokonane przez Ciebie zlecenia przelew├│w.

    Status ÔÇ×ZrealizowaneÔÇŁ oznacza, ┼╝e przelew zosta┼é ju┼╝ skierowany do realizacji w banku i oczekuje na zaksi─Ögowanie po stronie banku odbiorcy lub (w przypadku przelew├│w z odbiorem got├│wki) ┼Ťrodki s─ů ju┼╝ gotowe do odbioru, a kod odbioru zosta┼é przes┼éany pod podany numer telefonu.

    Status ÔÇ×Oczekuj─ůceÔÇŁ oznacza, ┼╝e zlecenie zosta┼éo przez Ciebie wprowadzone i oczekuje na op┼éacenie. Je┼╝eli poprawnie op┼éaci┼ée┼Ť/-a┼Ť zlecenie, a jego status dalej jest oczekuj─ůcy mo┼╝e to oznacza─ç, ┼╝e przelew wymaga weryfikacji lub wymaga uzupe┼énienia dodatkowych dokument├│w.

    Status ÔÇ×W trakcie realizacjiÔÇŁ oznacza, ┼╝e zlecenie zosta┼éo poprawnie przez Ciebie op┼éacone i oczekuje na realizacj─Ö. Nied┼éugo zostanie wys┼éane do odbiorcy.

    Status ÔÇ×OdrzuconeÔÇŁ dotyczy tych zlece┼ä, kt├│re nie zosta┼éy op┼éacone w ci─ůgu 24 godzin od momentu wprowadzenia zlece┼ä lub zosta┼éy usuni─Öte z powodu braku weryfikacji lub zwrotu przelewu od odbiorcy.
  12. Co to jest przelew SuperFAST
    Przelew SuperFAST jest to przelew ekspresowy dost─Öpny w dni robocze w godzinach 07.00 - 17.00 GMT, dost─Öpny dla przelew├│w wysy┼éanych na rachunki w walucie PLN w Polsce oraz na rachunki prowadzone w walucie GBP w Wielkiej Brytanii. Przelew SuperFAST jest dostarczany na rachunek odbiorcy w czasie nawet od 10 minut. Czas dostarczenia przelewu mo┼╝e si─Ö r├│┼╝ni─ç w zale┼╝no┼Ťci od wybranego banku odbiorcy w Polsce. Dla przelew├│w SuperFAST zleconych na rachunki prowadzone w walucie PLN w Polsce po godzinie 14:00 GMT istnieje limit kwotowy 20 000 PLN.
  13. Zleci┼éem przelew FAST, kiedy ┼Ťrodki dotr─ů do odbiorcy?
    Przelewy wys┼éane na rachunki w Polsce prowadzone w walucie PLN s─ů dostarczane do odbiorcy w r├│┼╝nym czasie, zale┼╝nym od czasu zlecenia przelewu i dostarczenia ┼Ťrodk├│w na nasz rachunek. Je┼Ťli przelew zosta┼é zlecony i ┼Ťrodki na jego op┼éacenie dotr─ů na nasz rachunek przed godzin─ů 11.00 GMT to przelew zostanie dostarczony do odbiorcy w Polsce jeszcze w ten sam dzie┼ä. Je┼Ťli przelew zostanie zlecony i op┼éacony po godzinie 11.00 GMT to odbiorca otrzyma ┼Ťrodki nast─Öpnego dnia roboczego.

    Przelew zlecony na rachunek prowadzony w walucie GBP w Wielkiej Brytanii zostanie dostarczony do odbiorcy jeszcze w ten sam dzie┼ä, je┼Ťli zlecenie przelewu i ┼Ťrodki na jego op┼éacenie dotr─ů na nasz rachunek do godziny 16.00 GMT.

    Przelew zlecony na rachunek prowadzony w walucie innej ni┼╝ GBP, PLN zostanie dostarczony do odbiorcy w ci─ůgu 2-3 dni roboczych (w zale┼╝no┼Ťci od wybranego kraju i waluty).
  14. M├│j przelew ma status zatwierdzony, ale odbiorca jeszcze nie otrzyma┼é ┼Ťrodk├│w, dlaczego?
    Status przelewu ÔÇ×zatwierdzonyÔÇŁ oznacza, ┼╝e przelew zosta┼é przez nas wys┼éany i przekazany do realizacji w banku. Oznacza to, ┼╝e zaksi─Ögowanie przelewu le┼╝y po stronie banku odbiorcy i mo┼╝e zale┼╝e─ç od sesji ksi─Ögowania. Godziny ksi─Ögowania mo┼╝esz sprawdzi─ç w regulaminie banku odbiorcy.
  15. Czy mog─Ö otrzyma─ç potwierdzenie wykonanego przelewu?
    Tak, po ka┼╝dym zrealizowanym przelewie, zleconym on-line lub przez punkt agencyjny, potwierdzenie generowane jest automatycznie. Otrzymasz je na adres e-mail podany w Twoim profilu. Dodatkowo mo┼╝na je wygenerowa─ç z poziomu zak┼éadki ÔÇ×Historia transakcjiÔÇŁ. Istnieje r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç dostarczenia wykazu zrealizowanych przelew├│w za wskazany okres po uprzednim kontakcie z Biurem Obs┼éugi Klienta.
  16. Nie mog─Ö wyp┼éaci─ç got├│wki ÔÇô dlaczego?
    a) Odbi├│r na poczcie
    W celu odbioru got├│wki podane w punkcie dane musz─ů zgadza─ç si─Ö z tymi wskazanymi w zleceniu przelewu. Sprawd┼║ poprawno┼Ť─ç danych: imi─Ö i nazwisko, kod transakcji, numer firmy. Je┼Ťli wszystkie dane s─ů poprawne, ale dalej wyst─Öpuje problem z odbiorem got├│wki ÔÇô skontaktuj si─Ö z nasz─ů Obs┼éug─ů Klienta.

    b) Odbi├│r w punkcie Intel Express na Ukrainie
    W celu odbioru got├│wki nale┼╝y wylegitymowa─ç si─Ö w punkcie odbioru got├│wki, a okazane dane musz─ů zgadza─ç si─Ö z tymi wskazanymi w zleceniu przelewu. Sprawd┼║ poprawno┼Ť─ç danych: imi─Ö i nazwisko oraz kod transakcji. Je┼Ťli wszystkie dane s─ů poprawne, ale dalej wyst─Öpuje problem z odbiorem got├│wki, skontaktuj si─Ö z infolini─ů operatora p┼éatno┼Ťci na Ukrainie ÔÇô Intel Express, pod numerem telefonu +380443383650.
Kategoria: Ochrona danych osobowych
  1. W jaki spos├│b chronione b─Öd─ů moje dane uzupe┼énione podczas rejestracji?
    Wszystkie dane klient├│w EasySend s─ů obj─Öte ┼Ťcis┼é─ů tajemnic─ů i s─ů przetwarzane w celu realizacji przekaz├│w pieni─Ö┼╝nych. Nasza firma posiada licencj─Ö ochrony danych osobowych (ICO) nr Z2973216.

    Spełniamy najwyższe międzynarodowe standardy w zakresie bezpieczeństwa.

    Wi─Öcej informacji, w tym zasady pozyskiwania i przetwarzania danych osobowych, mo┼╝na znale┼║─ç na stronie: https://www.easysend.pl/ochrona-danych-osobowych.
  2. W jakim celu wymagane jest udost─Öpnianie danych osobowych?
    ┼Üwiadczymy us┼éugi przelew├│w pieni─Ö┼╝nych, dlatego zbieramy i przetwarzamy niezb─Ödne dane - informacje podawane przy wype┼énianiu formularza (imi─Ö i nazwisko, adres, kopie dokument├│w weryfikuj─ůcych to┼╝samo┼Ť─ç lub ┼║r├│d┼éo pochodzenia pieni─Ödzy, numer telefonu, adres e-mail itd.).

    Rejestrujemy szczeg├│┼éy transakcji (kwota przelewu, waluta), korespondencj─Ö i rozmowy telefoniczne pomi─Ödzy firm─ů a klientami. Robimy to wy┼é─ůcznie w celu ulepszenia naszych us┼éug.

    U┼╝ytkownik ma prawo do wgl─ůdu w swoje dane, do ich poprawiania i aktualizowania.
Kategoria: Limity i dokumenty
  1. Dlaczego musz─Ö podawa─ç swoje dane podczas realizacji przelewu?
    Ma to zwi─ůzek z regulacjami prawnymi okre┼Ťlaj─ůcymi zasady mi─Ödzynarodowego przesy┼éania pieni─Ödzy. Wymagane i uznawane przez nas dane oraz dokumenty mog─ů si─Ö r├│┼╝ni─ç w zale┼╝no┼Ťci od kraju rejestracji oraz obywatelstwa nadawcy.
  2. Jakie dane identyfikacyjne muszę uzupełnić?
    Podstawowe wymagane przez nas dane identyfikacyjne to:
    • imi─Ö i nazwisko,
    • data urodzenia,
    • adres zamieszkania w kraju nadania,
    • pow├│d wykonywania przekaz├│w,
    • dane kontaktowe ÔÇô e-mail i (opcjonalnie) nr telefonu.
  3. Kiedy i jakie dokumenty muszę uzupełnić
    Konieczno┼Ť─ç dodania skan├│w lub zdj─Ö─ç dokument├│w wyst─ůpi w sytuacji, gdy suma Twoich przelew├│w przekroczy r├│wnowarto┼Ť─ç 1000 EUR w okresie 90 dni lub je┼Ťli wymaga tego kraj nadania lub kraj odbioru ┼Ťrodk├│w.

    System poinformuje Ci─Ö za pomoc─ů komunikatu, kiedy i gdzie nale┼╝y doda─ç dokumenty. Standardowe dokumenty, kt├│rych wymagamy do zwi─Ökszenia limitu to dokument potwierdzaj─ůcy to┼╝samo┼Ť─ç i dokument potwierdzaj─ůcy adres. Po ich dodaniu limit wysy┼éanych przelew├│w zostanie zwi─Ökszony do r├│wnowarto┼Ťci 15000 EUR w okresie 90 dni.

    Dla sumy przelew├│w przekraczaj─ůcej r├│wnowarto┼Ť─ç 15┬á000 EUR w okresie 90 dni nale┼╝y dostarczy─ç dokument potwierdzaj─ůcy ┼║r├│d┼éo pochodzenia ┼Ťrodk├│w.

    Nadawcy wysy┼éaj─ůcy ┼Ťrodki z odbiorem na Ukrainie s─ů zobowi─ůzani do podania podstawowych danych identyfikacyjnych oraz za┼é─ůczenia skanu lub zdj─Öcia dokumentu to┼╝samo┼Ťci ju┼╝ przy pierwszym przelewie, niezale┼╝nie od jego kwoty.

    Dodatkowo, zgodnie z Regulaminem, Easysend mo┼╝e wymaga─ç od swoich klient├│w przedstawienia dodatkowych lub niestandardowych dokument├│w w zale┼╝no┼Ťci od oceny ryzyka danej transakcji.
  4. Jaki dokument potwierdzaj─ůcy to┼╝samo┼Ť─ç mog─Ö za┼é─ůczy─ç oraz w jakiej powinien by─ç formie?
    Dokument potwierdzaj─ůcy to┼╝samo┼Ť─ç powinien by─ç aktualny, zawiera─ç widoczne dane tj. imi─Ö i nazwisko, numer dokumentu, dat─Ö wydania i dat─Ö wa┼╝no┼Ťci.

    Zdjęcie lub skan dokumentu powinno być wyraźne, może być kolorowe lub czarno-białe, a wszystkie dane na nim czytelne i nie ucięte. Dokument może zostać do nas przesłany w formie wyraźnego zdjęcia lub w formie plików: png, jpg, jpeg, pdf, bmp lub tiff.

    Lista akceptowanych dokument├│w:
    • paszport,
    • EUR national ID card ÔÇô wydane na terenie pa┼ästwa cz┼éonkowskiego UE,
    • prawo jazdy wydane na terenie Zjednoczonego Kr├│lestwa Wielkiej Brytanii (nie jest akceptowane prawo jazdy wydane przez inne kraje),
    • pozwolenie na pobyt wydane na terenie pa┼ästwa cz┼éonkowskiego UE (dla obywateli pa┼ästw spoza UE).
  5. Jaki dokument potwierdzaj─ůcy adres mog─Ö za┼é─ůczy─ç oraz w jakiej powinien by─ç formie?
    Dokument potwierdzaj─ůcy adres nie mo┼╝e by─ç starszy ni┼╝ 3 miesi─ůce, powinien zawiera─ç widoczne dane tj. imi─Ö i nazwisko, adres, numer konta/numer referencyjny dokumentu/ dat─Ö wydania.

    Dokument może zostać do nas przesłany w formie wyraźnego zdjęcia lub w formie plików: png, jpg, jpeg, pdf, bmp lub tiff. Akceptowane przez nas dokumenty:
    • wyci─ůg z konta bankowego - z widocznym imieniem i nazwiskiem w┼éa┼Ťciciela konta, numerem konta, adresem, dat─ů wydania,
    • wyci─ůg z karty debetowej/kredytowej - z widocznym numerem karty,
    • council Tax - rachunek lub wezwanie do zap┼éaty - z widocznym numerem klienta/referencji,
    • potwierdzenie stypendium naukowego lub innego - z widocznym numerem klienta/referencji,
    • pozwolenie na posiadanie broni - z widocznym numerem klienta/referencji,
    • housing Benefit - z widocznym numerem klienta/referencji,
    • karta ID wydana przez Electoral Roll,
    • oficjalna korespondencja Inland Tax Revenue - z widocznym numerem klienta/referencji,
    • tax Credit.
    Inne dokumenty:
    • pe┼énomocnictwo - z widocznym numerem klienta/referencji,
    • wyci─ůg z historii kredytu mieszkaniowego - z widocznym numerem klienta/referencji,
    • brytyjskie prawo jazdy (wydane na terenie Anglii, Walii i Szkocji; prawo jazdy wydane na terenie Irlandii P├│┼énocnej nie s─ů akceptowane),
    • rachunek za media oraz telefon stacjonarny (nie uznajemy rachunk├│w za telefony kom├│rkowe) - z widocznym numerem klienta/referencji.
    Dodatkowo dokumenty akceptowane dla przelew├│w zleconych z odbiorem na Ukrainie:
    • pozwolenie na pobyt wydane przez pa┼ästwo cz┼éonkowskie UE,
    • prawo jazdy wydane na terenie pa┼ästwa cz┼éonkowskiego UE,
    • umowa najmu,
    • wyci─ůg bankowy,
    • pasek od wyp┼éaty (z adresem),
    • rachunek za media,
    • pismo urz─Ödowe,
    • list od pracodawcy potwierdzaj─ůcy adres zamieszkania.
  6. Jaki dokument potwierdzaj─ůcy ┼║r├│d┼éo pochodzenia ┼Ťrodk├│w mog─Ö za┼é─ůczy─ç?
    Dokument potwierdzaj─ůcy ┼║r├│d┼éo pochodzenia ┼Ťrodk├│w powinien jasno okre┼Ťla─ç i po┼Ťwiadcza─ç, sk─ůd pochodz─ů przesy┼éane ┼Ťrodki. Mo┼╝e to by─ç np. wyci─ůg bankowy, umowa sprzeda┼╝y, umowa kredytu, akt notarialny itp.
Kategoria: Inne
  1. Nie korzystam z bankowo┼Ťci internetowej, czy mog─Ö wp┼éaci─ç ┼Ťrodki w oddziale banku na Wasze konto?
    Nie przyjmujemy wp┼éat got├│wkowych na nasze konto. Je┼Ťli potrzebujesz wp┼éaci─ç got├│wk─Ö, mo┼╝esz to zrobi─ç w naszych wybranych punktach agencyjnych.
  2. Co si─Ö stanie, je┼╝eli klient EasySend odm├│wi zastosowania si─Ö do procedury przedstawienia dokument├│w?
    Je┼Ťli klient nie zastosuje si─Ö do wymog├│w przedstawienia dokumentu, EasySend ma prawo odm├│wi─ç realizacji przelewu. W przypadku podejrzenia prania pieni─Ödzy lub innego przest─Öpstwa, EasySend ma prawny obowi─ůzek poinformowania o tym odpowiednich w┼éadz bez konieczno┼Ťci powiadomienia o tym klienta.
  3. Nie mog─Ö samodzielnie wprowadzi─ç kodu promocyjnego, jak inaczej mog─Ö z niego skorzysta─ç?
    Zalecamy wprowadzenie kodu promocyjnego podczas wprowadzania zlecenia on-line. Je┼Ťli wyst─ůpi trudno┼Ť─ç b─ůd┼║ ograniczenia techniczne, prosimy o telefoniczny kontakt z Obs┼éug─ů Klienta. Wsp├│lnie uda nam si─Ö rozwi─ůza─ç ten problem.

Kontakt

Widok na Tower Bridge, Londyn, EasySend w UK

EasySend w UK

Pon. - Pt.: 07:30 - 17:30
Sobota: 10:00 - 14:00
EasySend Ltd
35 High Street
London W5 5DB, United Kingdom
Widok na Żuraw, Gdańsk, EasySend w Polska

EasySend w PL

Pon. - Pt.: 08:30 - 18:30
Sobota: 11:00 - 15:00
EasySend Polska Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 223
80-266 Gdańsk, Polska

Konsultanci

Zadzwo┼ä do nas albo wy┼Ťlij nam wiadomo┼Ť─ç na adres: pomoc@easysend.pl - ch─Ötnie Ci pomo┼╝emy!

Nasz zespół