Drugi konkurs urodzinowy + zespół EasySend

W EasySend urodziny świętujemy przez cały miesiąc! Zapraszamy do kolejnego konkursu, gdzie do wygrania są obłędne nagrody – a przy okazji chcieliśmy się Wam trochę bliżej przedstawić. W końcu to razem z Wami pracujemy nad tym, aby przelewy międzynarodowe były jeszcze wygodniejsze, tańsze i bezproblemowe 🙂

Dobrze wiemy, że praca na emigracji nie zawsze jest lekka (doświadczyliśmy tego na własnej skórze), ale przecież nie samą pracą człowiek żyje, prawda? Grunt to mieć czas na odpoczynek!

Mamy więc dla Was kreatywne zadanie – pokażcie nam swoje ulubione miejsce, gdzie najlepiej się relaksujecie! Może to piaszczysta plaża, którą odkryliście podczas wakacyjnego wypadu? A może zacisze własnego salonu z kotem na kolanach i kubkiem herbaty? Niektórzy relaksują się nawet w biurze 🙂


W EasySend ciężko pracujemy nad tym, aby być pierwszym wyborem dla osób, które regularnie wysyłają międzynarodowe przelewy. Na to, żebyśmy mogli sprawiać radość tysiącom Klientów pracuje zespół wykwalifikowanych pasjonatów, o których dbamy każdego dnia. Nie jesteśmy korporacją, w której nie widać efektów pracy. U nas każdy ma wpływ na rozwój firmy i ma szansę zdobywać nowe umiejętności. Wiemy, że EasySend to świetne miejsce do pracy, dlatego też chcielibyśmy, abyście poznali nas trochę bliżej!

Nasz Zarząd już znacie – ostatnio na blogu mogliście przeczytać wywiad z założycielami EasySend. Z TEGO artykułu dowiecie się jak wyglądały początki firmy, skąd wziął się pomysł na uruchomienie takiej działalności i jakie są plany na jej dalszy rozwój.

Dział Sprzedaży dba o Klientów Biznesowych – to do nich możecie dzwonić w pilnych sprawach. Na co dzień są właśnie tak uśmiechnięci, ale nie przeszkadza im to w byciu świetnymi fachowcami w swojej dziedzinie 🙂

A tu uśmiecha się do Was Dział Marketingu – właśnie my piszemy do Was na Facebooku, Instagramie oraz na blogu, tworzymy grafiki oraz planujemy wszystkie działania marketingowe (na przykład dzisiejszy konkurs!). Dodatkowo znajdziecie tu dziewczyny nadzorujące bezpieczeństwo wszystkich transakcji, czyli nasz Dział Compliance, specjalistę od HR oraz Project Managera.

Najliczniejsza ekipa – Dział IT. Szybki rozwój firmy wiąże się z koniecznością ciągłej pracy i tworzenia nowych rozwiązań. Jak widać są to bardzo radosne zadania 🙂

Dział Obsługi Klienta – niestety w okrojonym składzie – część naszych wspaniałych pracowników nie mogła się oderwać od rozmów z Wami, aby zapozować do zdjęcia. Znacie ich jednak bardzo dobrze – to właśnie oni przez 6 dni w tygodniu, odpowiadają na Wasze pytania, pomagają przeprowadzić transakcje oraz życzą Wam udanego popołudnia.

Nie zapominamy też o naszym Londyńskim Teamie! Jeśli mieszkacie w okolicy Ealingu w Londynie, to możecie wpaść do nich w odwiedziny, wykonać na miejscu przelew i sprawdzić najnowsze promocyjne oferty. Łącznie w EasySend pracuje już ponad 30 osób – to dzięki Wam ciągle się rozwijamy i udoskonalamy nasze usługi! Dziękujemy za 11 wspólnych lat!

Wracając do konkursu – trochę  zaszaleliśmy i chcemy nagrodzić Waszą pomysłowość! Oto nagrody, które przygotowaliśmy:

  • 2 podwójne bilety na London Eye – aby zrelaksować oczy pięknymi widokami
  • 2 aparaty polaroid Instax – aby zachować najlepsze wspomnienia
  • 25 eleganckich parasoli – aby przestać się stresować wyspiarską pogodą 🙂

Co zrobić, by otrzymać te nagrody? Wystarczy opublikować zdjęcie swojego ulubionego miejsca do relaksu pod konkursowym postem na naszym Facebooku (TUTAJ). Możecie również w kilku słowach opisać co jest takiego wyjątkowego w tym miejscu.  Konkurs przeznaczony jest dla naszych Klientów oraz Fanów, warunkiem jest więc polubienie naszego Fanpage’a – ale to już pewnie macie załatwione! Konkurs trwa do końca września 2017 roku – wybierzemy najbardziej kreatywne odpowiedzi i nagrodzimy ich autorów, pełny regulamin znajdziesz tutaj.

Adam Węglewski: