Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone usługi były najwyższej jakości. Zależy nam na Twoim zadowoleniu. Jeżeli Twoje oczekiwania nie zostały zrealizowane na właściwym poziomie, zadzwoń do nas natychmiast.

Procedura zgłoszenia reklamacji

  1. Zgłoszenie reklamacji do Obsługi Klienta.
    Możesz do nas zadzwonić, napisać e-maila, zgłosić reklamację korespondencyjnie lub wypełnić formularz reklamacji.

  2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest weryfikacja tożsamości nadawcy przelewu, weryfikacja kwoty, daty oraz miejsca zlecenia przelewu.
    W trosce o ochronę danych osobowych klientów oraz transakcji przez nich zawartych firma EasySend nie udziela informacji na temat zrealizowanych przelewów osobom, które nie posiadają powyższych informacji.

  3. Firma EasySend Ltd zobowiązuje się do:

    • rozpatrzenia reklamacji w ciągu 15 dni roboczych od momentu jej otrzymania.
    • Jeżeli z przyczyn niezależnych od Easysend rozpatrzenie zgłoszonej reklamacji nie będzie możliwe w tym terminie, może on zostać wydłużony do 35 dni roboczych.
  4. W niektórych przypadkach klient może zostać poproszony o udostępnienie dodatkowych dokumentów potwierdzających przedmiot reklamacji, np. wyciągu bankowego z konta.

  5. Jeśli reklamacja odnosi się do banku pośredniczącego w transakcji pomiędzy firmą EasySend a klientem, firma zobowiązuje się do reprezentowania klienta w procesie reklamacji.

  6. Jeżeli uznasz, że proces reklamacji nie został zakończony w sposób Cię satysfakcjonujący, przysługuje Ci prawo do kontaktu z brytyjskim Biurem Rzecznika Praw Obywatelskich (ds. usług finansowych) pod adresem:

Formularz reklamacyjny