Wysyłaj pieniądze
z UK

odbieraj
na Poczcie w Polsce

Wygodnie i bezpiecznie Odbiór pieniędzy już w 10 min

KNF logo GeoTrust logo Secure icon
Ikona
Możliwość odbioru na każdej z 5000 placówek Poczty.
Ikona
Odbiorca nie musi posiadać konta bankowego.
Ikona
Niska i stała opłata, niezależna od wysyłanej kwoty.

Opłaty i czas realizacji

Zleć przelew z odbiorem na poczcie
Pieniądze u odbiorcy nawet w
10 minut
(w przypadku przelewu zrealizowanego do godz 14:00 czasu brytyjskiego)
Tylko 3,90 GBP za przelew

Jak to działa?

1
2
3
4
  • Obraz rejestracji
    1

    Zarejestruj się lub zaloguj

  • Obraz poczty
    2

    Zleć przelew wybierając opcję „odbiór na poczcie”

  • Obraz Telefonu
    3

    Odbiorca otrzyma sms z dwoma numerami identyfikującymi transakcję  ?

  • Obraz wymiany
    4

    Odbiorca na poczcie okazuje numery transakcji oraz dowód osobisty i odbiera pieniądze

  • Obraz rejestracji
    1

    Udaj się do Agenta EasySend i zleć przelew. Sprawdź, gdzie znajdziesz najbliższego Agenta.

  • Obraz Telefonu
    2

    Odbiorca otrzyma sms z dwoma numerami identyfikującymi transakcję  ?

  • Obraz wymiany
    3

    Odbiorca na poczcie okazuje numery transakcji oraz dowód osobisty i odbiera pieniądze

Opinie naszych Klientów

/
 Zdjecie Łukasza Łukasz Swindon

Szybko, tanio, bezpiecznie. Wysyłam pieniądze za granicę raz w tygodniu. Zawsze bezproblemowo.

 Zdjecie Sebastiana Sebastian Belfast

Buduję dom i potrzebuję na bieżąco wysyłać przelewy za granicę. Dzięki EasySend zaoszczędziłem zarówno czas jak i pieniądze.

 Zdjecie Eweliny Ewelina Londyn

EasySend to najlepsza firma do przelewu pieniędzy. Zawsze na czas i po idealnym kursie. Profesjonalny kontakt z obsługą klienta.

Średnia ocen 9,6!

Dołącz do naszych użytkowników
i przekonaj się, że jesteśmy najlepsi

Ikona mapy

Sprawdź, gdzie możesz
odebrać pieniądze

Pytania i odpowiedzi

/
Pytanie od klienta
Co to jest kod transakcji?
Kod transakcji – unikalny numer transakcji nadawany pojedynczemu zleceniu przelewu. Jest on przekazywany przez Nadawcę zlecającego przelew osobie uprawnionej do wypłaty - Odbiorcy. Służy jako element zabezpieczenia transakcji.
Pytanie od klienta
Co to jest nr EasySend?
Nr EasySend – nr w systemie Banku Pocztowego. W przypadku EasySend jest to zawsze 99999999.
Pytanie od klienta
W jaki sposób otrzymam oba kody?
Zarówno kod transakcji jak i nr EasySend (mimo, że jest on stały) otrzymają Nadawca i Odbiorca przelewu. Pierwszy z nich otrzyma kody drogą mailową, drugi - drogą mailową oraz smsem na podany podczas zlecenia przelewu przez Nadawcę nr telefonu.
Pytanie od klienta
Jaka jest maksymalna kwota którą mogę przelać?
Limit dzienny dla zlecającego przelew wynosi 1500 GBP.
Pytanie od klienta
Jakie są metody płatności?
  • Metody płatności dla Klienta Indywidualnego: przelew, karta.
  • Metody płatności u Agenta: gotówka, karta.
  • Metody płatności przez Obsługę Klienta EasySend: przelew, karta.
  • Metody płatności dla Klienta Biznesowego: brak możliwości.
Pytanie od klienta
Czy Odbiorca musi posiadać adres email?
Odbiorca musi posiadać nr telefonu komórkowego, email jest opcjonalny.
Pytanie od klienta
Czy wysyłając do innych krajów niż Polska mogę wybrać opcję odbioru na poczcie?
Nie, w chwili obecnej przelew z odbiorem na poczcie możliwy jest wyłącznie w Polsce.
Pytanie od klienta
Czy Odbiorca musi posiadać konto bankowe?
Nie, przelew z odbiorem na poczcie to idealne rozwiązanie dla osób, którzy potrzebują wysłać pieniądze do osoby nie posiadającej konta bankowego.
Pytanie od klienta
Jakie są opłaty za przelew z opcją odbioru na poczcie?
3,90 GBP przez stronę www.easysend.pl, u Agenta opłata może się różnić w zależności od polityki cenowej Agenta.
Pytanie od klienta
Czy mogę zlecić przelew przez Obsługę Klienta?
Tak, czas realizacji oraz metody płatności pozostają wtedy takie same jak przy zleceniu takiego przelewu samodzielnie.
Pytanie od klienta
Jakie karty debetowe oraz kredytowe honorujemy?
Listę kart można sprawdzić pod adresem: Płatności kartą.
Pytanie od klienta
Czy pierwszy i co dziesiąty przelew z odbiorem na poczcie jest darmowy?
Nie, pierwszy i co dziesiąty darmowy przelew dotyczy wyłącznie przelewów FAST na konto bankowe.
Pytanie od klienta
Czy można podać numer stacjonarny Odbiorcy?
Nie, musi być to telefon komórkowy. Numer płatności przesyłamy SMSem, więc Odbiorca nie miałby możliwości odczytania tej wiadomości.
Pytanie od klienta
Co musi mieć przy sobie Odbiorca?
Odbiorca, poza numerem EasySend (zawsze: 99999999) oraz kodem transakcji musi mieć przy sobie jedynie dowód osobisty.
Pytanie od klienta
Jaki jest czas realizacji przelewu?
Od 10 minut do maksymalnie jednego dnia roboczego.